افسردگی و ناامیدی؛ گرم شدن عامل سفیدی زودرس مو / طبیعت مشکل تغییر رنگ مو حل می شود


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837449

قاسمی گفت: افرادی که دچار سفیدی زودرس مو می شوند باید سرماخوردگی خود را درمان کنند و از مواد غذایی مانند آرد سبوس دار، نان جو، جوانه گندم و جو و کلم و لوبیا، لبو، توت فرنگی و نخود و … استفاده کنند. در ظروف. ”غذای خود را بگنجانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسمی کارشناس طب سنتی در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی گفت: در زمان های قدیم سفید شدن مو در سنین بالا اتفاق می افتاد اما امروزه علاوه بر افزایش سن، مصرف انواع داروهای شیمیایی و غذاهای صنعتی، استرس و اضطراب و سردی مزاج باعث سفیدی زودرس موها می شود. “


وی گفت: سفید شدن زودهنگام در افراد میانسال و جوان منجر به بی حوصلگی، افسردگی، یأس و ناامیدی می شود. طب سنتی درمان های مختلفی برای سفید شدن مو دارد.


قاسمی بیان کرد: مریم گلی علاوه بر تقویت مو، موهای سفید و خاکستری مو را نیز درمان و پوشش می دهد و برای این منظور 50 گرم مریم گلی خشک یا چای کوهی را با پنج فنجان آب روی حرارت ملایم حدود 20 دقیقه دم کرده و سپس بردارید. از روی حرارت بگذارید و اجازه دهید به مدت پنج الی 6 ساعت رنگ برگردد سپس محلول را صاف کرده و در ظرف شیشه ای بریزید و محلول آماده شده را به مدت 20 دقیقه روی موها قبل از استحمام قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید و سپس مجدداً موهای خود را با شامپو بچه بشویید. کمی محلول روی سر بریزید و بعد از پنج دقیقه موها را آبکشی کنید.


این متخصص طب سنتی با بیان اینکه برگ گردو یکی دیگر از موادی است که برای پوشاندن موهای سفید استفاده می شود، اضافه کرد: همانطور که پوست سبز گردوی تازه دست را رنگ می کند، جوشانده تهیه شده از برگ گردو نیز برای پوشاندن موهای سفید بسیار موثر است.


قاسمی گفت: افرادی که دچار سفیدی زودرس موهای خود می شوند، سرماخوردگی خود را درمان کنند و از غذاهایی مانند آرد سبوس دار، نان جو، جوانه گندم و جو، کلم و لوبیا، لبو، توت فرنگی و نخود و … استفاده کنند. .


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید