افشاگری این بازیگر زن از پیشنهادهای بی شرمانه ای که به او شده است

اسکار آیزاک و شانس نوازنده شدن

افشاگری این بازیگر زن از پیشنهادهای بی شرمانه ای که به او شده است

اسکار آیزاک این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده است و هم از نظر حرفه ای و هم از نظر محبوبیت در بین کاربران شبکه های اجتماعی روزهای خوبی را سپری می کند. جالب است بدانید، اما امروز ممکن است اسحاق را به عنوان یک موسیقیدان بشناسیم. اسکار قبل از اینکه وارد عرصه بازیگری شود، نوازنده خوبی بود و سابقه حضور در گروه هایی مانند Petrified Frogs یا The Worms را دارد. البته معروف ترین گروهی که آیزاک در آن کار می کرد The Blinking Underdogs نام دارد و جالب است بدانید که درخشش در این گروه باعث شد آیزاک به گروه معروف گرین دی خیلی نزدیک شود اما سرنوشت رویای دیگری برای او داشت.


شما باید از سلف این بازیگر برای گذراندن آخر هفته تشکر کنید

افشاگری این بازیگر زن از پیشنهادهای بی شرمانه ای که به او شده است

شما باید ایان مک کلن را بشناسید. بازیگری که البته با بازی در سریال هایی چون مردان ایکس یا ارباب حلقه ها، لقب «سار» را برای عمر خود در خدمت هنر دریافت کرد و برای همه دوستداران سینما خاطره به یادگار گذاشت. جالب است بدانید که یکی از اجداد این بازیگر در واقع مسئول تعطیلات آخر هفته در دنیای مدرن است. رابرت لاوس یا پدربزرگ مک‌کلن سال‌ها پیش برای حقوق کارگران در انگلستان مبارزه کرد و در نهایت موفق شد کارفرمایان را متقاعد کند که کارگران نیز به یک روز تعطیل در هفته نیاز دارند و اکنون او را «پدربزرگ آخر هفته مدرن» می‌نامند.


لیدی گاگا اولین زنی بود که…

افشاگری این بازیگر زن از پیشنهادهای بی شرمانه ای که به او شده است

لیدی گاگا اولین زن تاریخ است که هر چهار جایزه معتبر موسیقی و فیلم را در یک سال به دست آورده است. این خواننده سرشناس موفق شد در یک سال جایزه گرمی، بفتا، اسکار و گلدن گلوب را از آن خود کند. البته لیدی گاگا سال هاست که تقریباً همه جوایز را به عنوان یک نوازنده درجه یک دریافت کرده است، اما نقش او در فیلم موفق A Star Is Born در سال 2018 موفقیت باورنکردنی را برای او به ارمغان آورد. آهنگی که گاگا برای این فیلم تدارک دیده بود، تحسین مخاطبان و منتقدان را برانگیخت و جوایز ارزشمندی را برای گاگا به ارمغان آورد. این آهنگ Shallow نام داشت.


آیا می توانید تام هاردی را به عنوان یک خواننده رپ تصور کنید؟

افشاگری این بازیگر زن از پیشنهادهای بی شرمانه ای که به او شده است

امروزه تقریبا همه تام هاردی را به عنوان یکی از بهترین بازیگران مرد سینمای جهان می شناسند و بازی های او در فیلم های موفقی مانند The Revenant، Medmax یا Inception نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است. اما جالب است بدانید که شاید تام هاردی حرفه دیگری را انتخاب کرده باشد. در دهه 1990، هاردی ظاهرا تصمیم گرفت رپر شود و با هر شانسی، شاید معروف ترین رپر سفیدپوست امینم نباشد، بلکه تام هاردی باشد. این بازیگر حتی آلبومی را در سال 1999 به نام Falling on Your Arse ضبط کرد و کسانی که به آن گوش دادند شهادت خواهند داد که کار هاردی در نقش تامی شماره 1 بد نبوده است.


داستان بازیگر ناک اوت شده کرید

افشاگری این بازیگر زن از پیشنهادهای بی شرمانه ای که به او شده است

البته هیچکس انتظار ندارد بازیگر اصلی یک فیلم موفق با موضوع مبارزه و بوکس کار آسانی داشته باشد اما مایکل بی جردن با تمام وجود آن را احساس کرد. ظاهراً در سال 2015، زمانی که مایکل مشغول فیلمبرداری اولین فیلم از سری موفق کرید بود، دچار سکته مغزی شد که باعث نگرانی گروه فیلمبرداری شد. بازیگر دیگر این فیلم یعنی تونی بیلو در حین مبارزه تمرینی ضربه بسیار سختی به سر بازیگر وارد می کند و ظاهرا مایکل بی جردن برای لحظه ای از هوش می رود.


میشل یو و نژادپرستی در هالیوود

افشاگری این بازیگر زن از پیشنهادهای بی شرمانه ای که به او شده است

میشل یئو این روزها به لطف توجهی که به فیلمش می شود، در حال انفجار است، اما ظاهرا همه چیز برای این بازیگر همیشه اینطور نبوده است. او به تازگی در مصاحبه ای فاش کرده است که در دهه 90 پیشنهادهای بازیگری برای او فقط مربوط به نقش های کلیشه ای و نژادپرستانه بوده و به همین دلیل این بازیگر تصمیم گرفته تا دو سال کار نکند. این بازیگر موفق ادامه می دهد: اکثر افرادی که در آن زمان در این حرفه کار می کردند تفاوتی بین ژاپن، چین یا کره قائل نبودند و اکثر اوقات با دیدن من تصور می کردند که من حتی انگلیسی بلد نیستم. .. خیلی بلند گفتند. و البته خیلی آهسته با من صحبت کردند و تقریباً همه نقش ها برای یک زن آسیایی یکسان بود.»


سلما هایک و تصمیم برای نداشتن جواهرات زیبا

افشاگری این بازیگر زن از پیشنهادهای بی شرمانه ای که به او شده است

همه افراد موفق در هر زمینه ای کار خود را از پایین ترین سطح شروع کرده اند و سلما هایک به عنوان یک بازیگر مشهور نیز از این قاعده مستثنی نیست. او در مصاحبه اخیر خود با مجله Vogue فاش کرد که در اواخر دهه 1990 و زمانی که کار خود را شروع کرد تقریباً هیچ جواهرات یا جواهرات گران قیمت و زیبایی برای پوشیدن روی فرش قرمز نداشت و البته توضیح داد که چگونه این مشکل را حل کرده است. . وی در این گفت و گو با بیان اینکه از زمانی که مبتدی بود هیچ طراح حاضر نشد محصولات خود را برای نمایش روی فرش قرمز به او بدهند، ادامه داد: من یک لباس مشکی بسیار ساده داشتم و به خوبی می دانستم که همه خانم های اگر آنها لباس‌های بسیار گران‌قیمتی به تن می‌کردند.” بنابراین به کار مشغول شدم. به خودم گفتم که به اندازه همه این زنان شگفت‌انگیز هستم و شروع به نقاشی پروانه‌های رنگارنگ روی بدنم کردم.

دیدگاهتان را بنویسید