کمین بی شرمانه این 2 زن پست برای مردان ثروتمند اما شهوتران

سارقان مسلح خانه های اعیان در شمال تهران بسیار سازماندهی شده بودند. 2 زن در این باند تا دندان مسلح بودند و ماموریت پوشش داشتند.

اوایل اردیبهشت ماه سال جاری زن و مردی از سرقت طلا و اموال خود توسط دو مرد مسلح در شمال تهران به پلیس اطلاع دادند و با توجه به حساسیت موضوع تیمی از اداره یکم پلیس آگاهی تهران. برای دستگیری سارقان مسلح وارد عمل شد.

در مرحله اول تحقیقات، کارشناسان پزشکی قانونی با بررسی اظهارات زن و مرد جوان مشخص شد که 2 مرد در نقش پلیس وارد ساختمان شده و وقتی زن جوان در را به روی دو مرد جوان باز کرد، او با تهدید اسلحه آنها مواجه شد و مردان مسلح به تهدید به سرقت طلا، تلفن همراه، پول و اشیای گران قیمت از خانه ها و خودروها ادامه دادند.

به این ترتیب کارآگاهان برای بررسی های فنی به محل سرقت رفته و در تصاویر دوربین های مداربسته مشاهده کردند که زن دیگری نیز به همراه این سارقان وارد ساختمان شده و مشغول فریاد زدن و گمراه کردن ساکنان ساختمان هستند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان به همین ترتیب به سرقت های مسلحانه دیگری نیز پرداختند و در بررسی تصاویر دوربین های مداربسته صحنه های سرقت که بیشتر در شمال تهران رخ می داد، متوجه شدند زن جوان فرزندش را با خود برده است. در برخی از سرقت ها وی را به محل سرقت هدایت کرد و در حالی که افراد مسلح قصد داشتند صورت خود را با کلاه بپوشانند اما یکی از دوربین ها چهره متهم را فاش کرد.

همین سرنخ برای شناسایی متهم دارای سابقه کافی بود و کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه سارقان مسلح در جنوب تهران را کشف کردند.

روز شنبه سوم اردیبهشت ماه، کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهمان وارد عمل شدند تا آنها را دستگیر کنند، اما یکی از سارقان که مسلح بود با دیدن ماموران در فاصله یک قدمی، شروع به تیراندازی به سمت آنها کرد. به سوی متهم تیراندازی کرد و پس از خلع سلاح سارق مسلح، متهم با هنرهای رزمی دستگیر و همدستانش که در مخفیگاه خود مخفی شده بودند، تسلیم پلیس شدند.

متهمان پس از دستگیری به 3 فقره سرقت مسلحانه از منازل شمال تهران اعتراف کردند و یکی از متهمان در اعترافات خود گفت: با ماموریت وارد ساختمان هایی شدیم که از قبل شناسایی کرده بودیم و سپس مرضیه بر روی آن فریاد می زد. راه پله، بنابراین اگر هر همسایه ای قصد دخالت در زمانی که ما مشغول بودیم، آنها را با فریب دادن آنها سرگرم می کرد و می گفت که پلیس وارد ساختمان شده و در حال انجام مأموریت است، بنابراین آنها نباید دخالت کنند و این باعث می شود که از قبل چیزی نداشته باشیم. با آنها انجام دهید

وی با بیان این مطلب ادامه داد: پس از ورود به منزل به عنوان مامور، طلا، پول، گوشی تلفن همراه، خودرو و اشیای قیمتی را که می توانستیم با زور اسلحه از خانه ها ببریم به سرقت بردیم.

سارق مسلح در خصوص شناسایی منازل گفت: پس از اینکه تصمیم به انجام این سرقت ها گرفتیم، از زن جوانی که به عنوان پرستار یا نظافتچی به این خانه ها مراجعه کرده بود کمک خواستیم و با توجه به پیشنهاد پول خوب، وی کمک گرفت. شریک جرم شدند و آمار خانه هایی که طلا و پول در آن نگهداری می شد را به ما دادند و ما در فرصت مناسب برای سرقت اقدام می کردیم.

در راستای این خبر، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی کلانشهر گفت: از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه و اموال مسروقه کشف و مالباهته شخصاً آنها را شناسایی کرد.

وی افزود: با صدور دستور قانونی به مراجع قضائی، متهمان در اختیار مأموران پزشکی قانونی اداره یکم آگاهی قرار گرفتند و خوشبختانه در محل دستگیری که سارقان سارقان بودند به هیچ یک از ماموران و متهمان آسیبی وارد نشد. به سمت مأموران شلیک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید