افشاگری بزرگ در مورد نامزد رونالدو/ آیا او دروغ می گوید؟

همکار سابق جورجینا رودریگز افشاگری بزرگی درباره او کرد.

این روزها فصل دوم مستند زندگی جورجینا رودریگز که مورد توجه بسیاری قرار گرفته در حال پخش است. داستان عشق جورجینا رودریگز، متولد بوئنوس آیرس و کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال، یکی از مشهورترین داستان های جهان است. در این مستند جورجینا ادعا می کند که برای اولین بار با رونالدو در فروشگاه گوچی ملاقات کرده است.

با این حال، یکی از همکاران سابق این مدل 29 ساله اخیراً چندین ویدیو را در TikTok منتشر کرده است که در آنها نسخه متضادی از آنچه در اولین ملاقات این زوج رخ داده است را ارائه می دهد.

به گفته جورجینا، او و ستاره النصر زمانی با هم آشنا شدند که او یک فروشنده در یک فروشگاه گوچی در پایتخت اسپانیا بود. او ادعا می کند که این عشق در نگاه اول بوده است. با این حال، همکار سابق جورجینا، پابلو بون، ادعا می کند که داستان او آنقدرها که به نظر می رسد معتبر نیست.

بون گفت: “من کریستیانو را قبل از ملاقات آنها دیده بودم.” من حدود دو ماه با جورجینا رودریگز در گوچی کار کردم تا اینکه او یک سلبریتی شد. چندین بار همزمان در فروشگاه کار می کردیم، او در بخش زنان بود و من در بخش مردان. من قبلاً کریستیانو را چند بار قبل از ملاقات آنها در مغازه دیده بودم و صادقانه بگویم، دروغ های زیادی در مورد کریستیانو و جورجینا وجود داشت. همانطور که همه از مستند جورجینا می‌دانند، زمانی که کریستیانو با دوستان و پسرش وارد فروشگاه گوچی می‌شد و پسرش به سمت در می‌رفت، آنها ملاقات کردند، اما نشد. “وقتی کریستیانو وارد فروشگاه گوچی شد، همه ما برگشتیم تا نگاه کنیم.”

پابلو بون افزود: او فرد مشهوری است و این نوع مشتری را فقط مدیران فروشگاه می پذیرند.

همکار سابق جورجینا توضیح داد که آنها در آن زمان صحبت نکردند، اما بعد از چند هفته یکدیگر را در یک مهمانی دیدند که در آن کمی بیشتر با هم آشنا شدند. بون همچنین فاش کرد که کریستیانو رونالدو یک بار فروشگاه را بست تا با رئیس گوچی و شریک آینده اش خلوت کند.

پابلو بون در پایان گفت: “جورجینا همیشه همینطور بود، حتی اگر پول زیادی یا پولی که الان دارد نداشت، همیشه مغرور و برتر بود.” بالاخره او همیشه به دنبال چیز بزرگی بود و به همین دلیل در شرکت های مختلف لوکس کار می کرد. او افراد زیادی را از زندگی شبانه مادرید می شناخت. او در محیط هایی نقل مکان می کرد که افراد ثروتمند در آن حضور داشتند. درست است که او در یک آپارتمان بسیار ارزان زندگی می کرد، اما همیشه می خواست رشد کند و زمانی که کریستیانو را دید، این شانس او ​​برای تبدیل شدن به یک ستاره بود.

دیدگاهتان را بنویسید