افشای ماجرای لغو حضور زنگنه در تلویزیون/ چرا جلیلی به کرسنت نرفت؟

افشای ماجرای لغو حضور زنگنه در تلویزیون/ چرا جلیلی به کرسنت نرفت؟

روز جدید : ماجرا از این قرار است که وزیر سابق نفت جان خود را از دست داد و برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی برای بحث در مورد کرسنت دعوت شد. او هم پذیرفت و پیشنهاد داد سعید جلیلی دعوت شود. پس از مدتی تلویزیون از حضور جلیلی عذرخواهی کرد و از زنگنه خواست که به تنهایی به برنامه برود که او نیز پذیرفت…

محمد مهاجری فعال رسانه ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: به اطلاع می رساند لغو دعوت زنگنه برای حضور در تلویزیون از موضعی خارج از صداوسیما صورت گرفته است.

اما ماجرا چه بود؟

ماجرا از این قرار است که وزیر سابق نفت جان خود را از دست داد و برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی برای بحث در مورد کرسنت دعوت شد. او هم پذیرفت و پیشنهاد داد سعید جلیلی دعوت شود. پس از مدتی تلویزیون از حضور جلیلی عذرخواهی کرد و از زنگنه خواست که به تنهایی به برنامه برود که او نیز پذیرفت.

زنگنه با مهارت ابتکار عمل را به دست می گیرد و مشکل را از طریق توییتر به مردم اعلام می کند. وقتی تلویزیون خاموش می شود، ناراحت کننده می شود.

به نظر می رسد صداوسیما اجازه این کار را نداشته و «به صورت تصادفی» وارد رینگ شده است. شاید هم فکر می کرد زنگنه دعوت را رد کرده و خودش را بهانه کرده اند که «ای مردم!» دیدید متهم اصلی کرسنت از مناظره و مصاحبه فرار کرد و نیامد؟!

مرحله بعدی بازی شروع می شود. یکی دو نماینده در حال انتخاب هستند. خبرگزاری های دولتی و حامی دولت صف می کشند و از طرف قوه قضائیه می گویند که کیفرخواست کرسنت تشکیل شده و در کجای دنیا متهم را در تلویزیون آورده اند! و یادشان می آید که همین تلویزیون ده ها و صدها متهم را با پرونده های باز جلوی دوربین برد و گاه به آنها اعتراف کرد!

اما این بار با زنگی کسل کننده و بی تکلف مواجه می شود و اگر جلوی دوربین تلویزیون بنشیند حرف هایی می زند که تا به حال هیچکس نگفته است و بسیاری از حامیان نگران از جمله سعید جلیلی باید به تعطیلات بروند. مدت طولانی . . همچنین ممکن است کل پرونده تغییر کند و معلوم شود که متهمان اصلی اکنون در جایگاه شاکی می نشینند و برای دیگران پرونده می کنند. علاوه بر این، تثبیت کننده هایی که به عنوان ستون پنجم عمل می کنند با مشکل مواجه خواهند شد.

خلاصه از تلویزیون پرهیز می شود و برنامه پخش می شود.

از آنجا برای زنگنه که به خیمه معاویه و عمروعاص رفته بود، تماس ها و پیام ها به اقتضا آغاز شد که …

و این بار خائنانی که با عقیم سازی کرسنت نان داغ اعراب را تهیه می کردند به دنبال چرخشی دیگر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید