افشای هویت دوست دختر علی دی در آلمان / دخترش همه چیز را فاش کرد / عکس

افشای هویت دوست دختر علی دی در آلمان/ دخترش همه چیز را فاش کرد/ عکس

دنیز دایی عکسی از دوران کودکی خود در کنار مادرش را در صفحه تولدش منتشر کرد و در پست های قبلی مادرش را تگ کرد.گفتنی است دنیز دایی و مادرش وبلاگ نویس اینستاگرام هستند.

علی دایی بسیار محبوب است. علی دایی محبوب مردم است. علی دایی چند روز پیش با عادل فردوسی پور مصاحبه کرد. مصاحبه علی دایی جنجال زیادی به پا کرد.

گل کوچیک: علی دایی پس از مصاحبه اختصاصی با عادل فردوسی پور اعلام کرد که یک بار ازدواج کرده است و همین موضوع باعث شد سال ها در فضای مجازی گفته می شود علی دایی دو بار ازدواج کرده است. علی دایدو دخترانی به نام های دنیس و نورا دارد. و نام همسر علی دایی مونا فروح آذری است.

علی دایی فوتبال را از استقلال اردبیل آغاز کرد. علی دایی در دانشگاه صنعتی شریف تهران پذیرفته شد و به تهران می آید. علی دایی فوتبالیست است. همسر علی دایی. ازدواج علی دایی. درود بر علی دایی

پدرش علی دایی راننده کامیون و مادرش خانه دار بود. او در 5 فوریه 1970 متولد شد، اما برای شروع مدرسه یک سال زودتر، تاریخ تولد او 1 آوریل است.

اما چند سالی است که علی دایی دور فوتبال ایران آفتابی نشده است. این انتخابی است که با یک جمله طلایی در تیزر قسمت اول برنامه 360 درجه عادل فردوسی پور همراه است. به قول علی دایی من جلاد این فوتبال نیستم آقای فردوسی پور.

اما این غیبت داوطلبانه باعث نشد حاشیه شاهزاده فوتبال ایران تسلیم شود. آخرین حاشیه به خرید فولاد او برمی گردد. روز گذشته خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر خرید معدن ورشکسته فولاد بردسیر کرمان توسط علی دایی منتشر شد. اما عمویم امروز در استوری اینستاگرام این موضوع را تکذیب کرد.

ماجرای علی دایی که یک کارخانه فولاد می خرد چیست؟

اما ماجرای علی دایی که یک کارخانه فولاد می خرد چیست؟ علی دایی به نظر می رسد در سفر چند روز گذشته خود به کرمان از کارخانه در حال تعطیلی بردسیر بازدید کرده است. برخی معتقدند این بازدید به معنای خرید این کارخانه است.

بنابراین از دیروز برخی صفحات اجتماعی با تیتر حماسی نجات 2000 کارگر از شهریار به استقبال این موضوع رفتند، در حالی که منبع اصلی این خبر دقیقا مشخص نیست، عمویم امروز این خبر را تکذیب کرد.

او از زمان بازیگری در صنعت پوشاک ایران فعال بوده و ظاهراً قصد ندارد شانس خود را در سایر صنایع امتحان کند. البته از سوی دیگر به نظر می رسد در هفته های اخیر گروهی با انتشار اخباری در صدد تخریب چهره های سرشناس کشور از جمله اسطوره های فوتبال بوده اند.

برای نمونه می توان به انتشار عکسی از خانه علی کریمی توسط یک فعال مجازی در میان گرانی ها اشاره کرد. انتشار تیزر برنامه جدید 360 درجه عادل فردوسی پور شاید در شایعه خرید یک کارخانه فولاد توسط عمویی موثر نباشد. این تیزر که معلوم شد اولین مهمان برنامه جدید فردوسی پور، علی دایی بوده است، محبوبیت شاهزاده فوتبال ایران را برجسته می کند.

اما سوال به کرمان برمی گردد که او مجری این برنامه است. اپراتور تلویزیون مردود که اکنون در اوج محبوبیت است. طبیعی است افرادی که از محبوبیت این دو نفر می ترسند، در لایه های پنهان انتشار چنین اخباری، رابطه این دو چهره را تا سطح اقتصادی کاهش دهند.

آیا پای تخریب در میان است؟

اخیراً مشخص شده است که علی دایی و علی کریمی کاپیتان های سابق تیم ملی برخلاف هداد عزیزی دعوت به عضویت ارتش کانادا را رد کرده اند. به هر حال، رد دعوت، گستاخی گروهی را برانگیخت که می توانستند چنین اخباری را هدایت کنند.

این در حالی است که تلاش این گروه برای تاکید بر زندگی مجلل دایی و کریمی تاکنون ناکام مانده است. بدیهی است افرادی که سابقه بازی در تیم هایی مانند بایرن مونیخ را دارند و یکی از پرافتخارترین فوتبالیست های ملی به حساب می آیند، از این نوع زندگی برخوردارند.

مردم می توانند انتظار داشته باشند که مدیران در قبال ثروت خود پاسخگو باشند، اما حضور علی دایی در بین هشت نفری که بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان را ترسیم کردند نشان از عظمت او دارد. حتی اگر آرزوی حضور در صنعت فولاد ایران را داشته باشد، آنقدر معروف است که بار تازه ای در صنعت است.

دیدگاهتان را بنویسید