افشین هواداران استقلالی ها را با خاک یکسان کرد

افشین هواداران استقلالی ها را با خاک یکسان کرد

افشین پیروانی پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ویستاتوربین در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: بازی ساده ای برای پرسپولیس وجود ندارد و در کل فوتبال ورزش راحتی نیست. حریف هم با انگیزه مضاعف به میدان می رود تا مقابل پرسپولیس دیده شود. تفاوت چندانی بین دو تیم وجود ندارد. فقط ویستاتوربین در یک رده لیگ برتر است و امروز تمام تلاشش را می کند.

وی افزود: هدف ما پیروزی است. مطمئن باشید سعی می کنیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. متاسفانه هنوز هواداران ما در ورزشگاه حضور ندارند. ما هر روز در مورد آن صحبت می کنیم، اما متاسفانه هیچ اتفاقی نمی افتد. حیف که پرسپولیس این همه هوادار دارد و با حضور آنها ورزشگاه جلوه دیگری پیدا می کند. با حضور هواداران شور و انگیزه بالاتر و بیشتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: بیماری امیکرون به تازگی فرا رسیده است و امیدوارم همه سالم باشند. این بیماری عروق کرونر مانع از آمدن هواداران به ورزشگاه شد و برای همه آرزوی سلامتی دارم.

یکی از پیروان حواشی ایجاد شده پس از صدور رای کمیسیون انضباطی در خصوص پرونده گل گهر گابن گفت: مطمئنم کمیسیون انضباطی بررسی های لازم را برای صدور این حکم انجام داده است اما معتقدم نتایج باید در جای خود باشد. برخی خود را توجیه کردند و این را به مشکلات دیگری مرتبط کردند. این خوب نیست که سه تیم ناگهان یک رای را کسب کنند و بقیه را از دست بدهند. البته در یک سال شش امتیاز به پرسپولیس خورد اما در نهایت قهرمان شدیم. نمی خواهیم بگوییم چرا به تیم های دیگر امتیاز دادند، چون ما پرسپولیسی ها انگیزه بیشتری داریم و تلاش بیشتری می کنیم. اگر نتایج به دست آمده بود بهتر بود.

وی افزود: البته بازیکنان خارجی هم بودند که بدون چهار بازی ملی به میدان رفتند و با استفاده از آنها نتیجه سه بر صفر نشد. این دوگانگی ها به ما اجازه اعتراض می دهد. اگر قانون برای همه یکسان باشد و همه جا اجرا شود، وارد این موضوع نمی شویم. باید ببینیم اعتراض ما به کجا می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید