سرمربی تیم پرسپولیس را با خاک یکسان کرد

میلاد فندر، مدیر روابط عمومی باشگاه هوادار به ادعای بازیکنان پرسپولیس واکنش نشان داد.

میلاد فندر درباره صحبت های مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از محرومیت با هواداران گفت:

این گفتگوها احساسی و البته طبیعی است. دوستان پرسپولیسی ما که شخصیت های بسیار محترمی دارند در مورد اتلاف وقت طوری صحبت می کنند که انگار در بازی اول هوادارانی بودند که در دقیقه 90 در ورزشگاه آزادی به دلیل اشتباه داوری خود را از باخت مقابل پرسپولیس نجات دادند و جالبتر این ادبیات است چند تن از دوستان پرسپولیسی ما طوری بودند که احساس می کنیم یا خیلی خودشان را جدی گرفتند یا هواداران را جدی نگرفتند. نتیجه تور عملاً فرضیه دوم را رد می کند!

وی ادعای اتلاف وقت هواداران توسط مدیران مدافع عنوان قهرمانی خود را جالب خواند و ادامه داد:

سوال اینجاست که آیا به جز دروازه بان مصدوم، بازیکن دیگری هم در جریان بازی روی زمین افتاده است؟ آیا تیپ داور ده دقیقه وقت تلف شده و اتفاقی که مثلاً در صد دقیقه بازی که اصرار داشتند در سمت پرسپولیس رخ داد را حساب نکردند. ما معتقدیم قدرت بدنی بازیکنان سخت کوش و ایجاد موقعیت های گلزنی توسط هواداران که با نزدیک شدن به پایان مسابقه خطرناک تر می شد، نشان می دهد که اگر بازی چند ساعت بیشتر ادامه داشت، با توجه به برنامه های تاکتیکی کادر فنی مجرب ما، شانس پیروزی ما بالا بود.

او اضافه کرد:

عجیب است که حتی در روزی که تیپ داوری عملکرد متوسطی دارد، اگر سوت نزنند و به نفع باشگاه های مردمی علامت ندهند، عملکرد آنها مورد انتقاد قرار می گیرد. در شرایطی که 24 هفته از شروع لیگ برتر می گذرد و هنوز هیچ داوری برای هوادار پنالتی نگرفته و اعتراضی از سوی اعضای باشگاه ما مطرح نشده است. در این میان شرم آور است که نگوییم رفتار کریم باقری به عنوان اسطوره باشگاه پرسپولیس قابل تقدیر است.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای کانون هواداران افزود:

هوادار در اولین تلاش لیگ برتر و در جدول دور دوم تا اینجای کار بر رده پنجم تکیه زد و پس از سپاهان و پس از استقلال از نظر گل خورده دومین ساختار دفاعی قوی فصل را دارد. او در هشت بازی شکست نخورده است. با این حال همانطور که می دانید گروه هواداران گروهی بی ادعا هستند که به ماجراجویی های خود در فوتبال ایران ادامه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید