سکوتی الهام‌بخش ساپینتو را با خاک یکسان کرد

سکوتی الهام‌بخش ساپینتو را با خاک یکسان کرد

ساکت الهامی پس از بازی هفته یازدهم لیگ برتر با استقلال گفت: بازی خوبی از هر دو تیم بود. ما جلوی هم فوتبال بازی کردیم. این یکی از با کیفیت ترین بازی های لیگ بود. هر دو تیم شانس برد داشتند. من به استقلال و هوادارانش تبریک می گویم و برای این تیم در آسیا آرزوی موفقیت می کنم. به هیئت داوران تبریک می گویم. انشاالله همه قضاوت ها یکسان باشد.

وی افزود: با اینکه باختیم به لطف بوگداد افشاریان، احکام خوب بود. افشاریان خودش نمی تواند بازی کند. همه تیم ها از قضاوت بردند و برخی شکست خوردند.

سرمربی هوادار تاکید کرد: دوست دارم هوادار تیمی باشد که مردم به آن احترام بگذارند. امروز یک بازی قابل احترام با استقلال انجام دادیم.

الهامی درباره تعویض خود روی نیمکت استقلال در نیمه اول گفت: ساپینتو دانش فنی بالایی دارد. او خوش شانس ترین مربی لیگ است. می تواند کت و شلوار بپوشد و بیاید پولش را بگیرد و برود. اما وقتی طمع به جوش می آید، استقلال جایگاه بسیار خوبی دارد. حریص بودن نشانه خوش قلبی است. خوشحالم که چنین مربی ای در ایران وجود دارد و به جذابیت لیگ کمک می کند. اگر مشکلی نداشته باشد، مربی توانمند و خوشحالی است.

وی علت باخت به استقلال را خاطرنشان کرد: از نظر کیفی استقلال همیشه استقلال است. فکر می کنم کیفیت امروز ما بهتر از بازی های قبلی بود. این اتفاقات در فوتبال می افتد و برد و باخت اتفاق می افتد. امیدوارم ساپینتو دیگر نگوید فوتبال ایران اتوبوس است. اگر اتوبوس باشد، امروز استقلال قطار پارک کرده بود! با ساپینتو شوخی کردم. من کاری به تیم های دیگر ندارم. ما فوتبال قابل احترامی بازی کردیم. مقابل پرسپولیس و سپاهان هم همینطور.

دیدگاهتان را بنویسید