پیشکسوت استقلال پرسپولیس را با خاک یکسان کرد

پیشکسوت استقلال پرسپولیس را با خاک یکسان کرد

آرش برهانی مهاجم سابق استقلال که اکنون سرمربی امیدهای استقلال است، درباره وضعیت فعلی بزرگسالان استقلال گفت: اکنون تیم در شرایط خوبی قرار دارد. اینطور که شنیدم می گویند تیم خوب بازی نمی کند یا دفاع می کند. این صحبت ها هیچ کمکی به تیم نمی کند، من حاضرم تیم بد بازی کند اما برد. در پایان فصل نگاه نمی کنند که تیم خوب بازی کرد یا نه، فقط به تیم قهرمان نگاه می کنند. به نظر من کسب سه امتیاز مهمتر از شام است و چیزی که دوست دارم این است که ما بد بازی کنیم اما برنده می شویم زیرا آنها برای یک بازی خوب امتیاز نمی دهند.

وی در مورد اینکه کدام تیم در نیم فصل شانس قهرمانی دارد، گفت: جام را در نیم فصل به تیم قهرمان نمی دهند. حفظ جایگاه خود در بالای جدول برای استقلال مهم است و امیدوارم این تیم در آینده پیشرفت کند و به هماهنگی بیشتری برسد. از نظر دفاع تیمی عالی هستیم و در خط حمله روز به روز بهتر می شویم.

برهانی درباره اعتراضات به تخلف گابن از گهر سیرجان گفت: اولاً به مفتی امتیاز ندادند و آن حق استقلال است. دوم اینکه آنها چه انتظاری داشتند؟ تخلف کردند و باشگاه جریمه شد. یادم هست سال اولی که به استقلال آمدم 6 امتیاز از سپاهان پیشرو را از دست دادند که در آخرین بازی باعث شد پرسپولیس مقابل سپاهان پیروز شود. در آن زمان سپاهان 100 درصد حق کسر آن امتیاز را داشت و پارسال هم بازی پرسپولیس و سپاهان طوری بود که سه امتیاز را به پرسپولیس دادند. البته این دو داستان خیلی متفاوت است و پرسپولیس سال گذشته اجازه نداشت به این سه امتیاز برسد! این سه امتیاز خیلی راحت داده شد و پرسپولیس اشتباه کرد. مثال دیگر این است که پرسپولیس اجازه نداشت بدون مسابقه قهرمان سوپرجام شود. امیدوارم به هیچکس امتیاز رایگان ندهند و آن شخص از این اعتراضات بسیار تعجب کرده باشد. این مثل یک حساب دو در چهار است. از آنجایی که در گذشته اینطور نبود، عجیب به نظر می رسد، اما بحث حق استقلال است و به تیم رسیده است.

وی از اعتراض باشگاه رقیب به این تصمیم انتقاد کرد و گفت: استقلال در این ماجرا نبرد را نبرد، سپاهان پیروز شد چون در دیدار با گل گهر شکست خورد. اینجا نیروی انتظامی است و ماجرا بین چهار باشگاه است، سوال من این است که چه ربطی به پرسپولیس دارد؟ او به غیر از پرسپولیس ارتباطی با باشگاه های دیگر ندارد. خیلی اتفاق می افتد که برخی به نام استقبال در بین هواداران می گویند پیگیر مشکلی بوده اند که ربطی به آنها ندارد و این رفتار پوپولیستی است!

دیدگاهتان را بنویسید