اقدامات برخی افراد مشهور جان مردم و امنیت کشور را به خطر می اندازد


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901531

دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی اینچئون:

پیمان نصیری گفت: واکنش های احساسی برخی سلبریتی ها می تواند جان هزاران نفر را به خطر بیندازد و امنیت کشور را مختل کند، پس بیایید یک بیانیه، پست یا مطلبی عاری از احساسات و با صبر و تحمل بیشتر بگذاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان نصیری قهرمان دوومیدانی پارالمپیک و دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی اینچئون در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان درباره ناآرامی های اخیر گفت: به خانواده و بستگان مهسا امینی تسلیت می گویم اما این اتفاق جالب نبود. “

وی با تاکید بر برخورد محبت آمیز و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی افزود: به گفته شهید سلیمانی دختر کم حجاب نیز عضوی از همین جامعه است و با حسن خلق دیگر دشمن نخواهد بود. .

نصیری درباره هجمه رسانه ای غرب گفت: رسانه های غربی تلاش می کنند مشکلات را به دولت و نظام برگردانند و احساسات مردم را تحریک کنند، مردم ما باید هوشیار باشند.

دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی اینچئون افزود: اعتراضات باید مسالمت آمیز باشد و موقعیت کشور را به خطر نیندازد. خون های زیادی به نام امنیت کشورمان ریخته شده است. باید مواظب باشیم که به اصول کشور لطمه ای وارد نشود.

نصیری از جوانان پرسید: یا رسانه های غربی را نبینند یا اگر می بینند تاریخ و سیاست هم مطالعه کنند. متأسفانه بسیاری از چیزهایی که بی بی سی و بین المللی به مردم می گویند دروغ هایی از طرف دیگر کشور است، مشکلاتی نیز وجود دارد که همه ما باید دست به دست هم دهیم و دوستانه آنها را حل کنیم.

کرمانی قهرمان دو و میدانی گفت: مردم با وجود مشکلات باید مشکلات را با آرامش بیان کنند. امنیت، صلح و ثبات کشور نباید به خطر بیفتد.

وی با اشاره به هجمه رسانه ای غرب که جوانان را تحت تاثیر قرار داد، افزود: مردی که عکس حاج قاسم را به آتش کشید نمی فهمد همه کسانی که شعار ایران، ایران می دهند برای ایران بهایی نداده اند، بلکه قهرمانی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی 42 سال در جنگ بود و امنیت کشور را حفظ می کرد و آدمی نبود که پشت میز بنشیند و در نهایت به خاطر همین امنیت کشته شد.

پیمان نصیری ادامه داد: شهید سلیمانی مردی است که 40 سال برای مردم زحمت کشیده و چه در دفاع مقدس و چه در مبارزه با داعش در مقابل گلوله و گلوله بوده است، هرچند نمی فهمند که آیا داعش باز شده است یا خیر. درهایی که در کنار ایران هستید، مثل عراق که پنج کیلومتر با بغداد فاصله دارد، آمدند و شبانه 1700 جوان را در یک پایگاه نظامی گردن زدند، اما هیچکس از این مشکلات خبر ندارد.

دارنده مدال طلای بازی های پارا آسیایی اینچئون گفت: حاج قاسم برای این جوان امنیتی بود که عکس حاج قاسم را پاره کرد. محافظت کرده است

نصیری تصریح کرد: متأسفانه در بحث رسانه ای آنقدر بد عمل کردیم که بر ما غلبه کردند و بر افکار و احساسات جوانان ما تأثیر گذاشتند.

وی گفت: دشمنان امیدوارند روزی بر این صندلی های اداری این مملکت بنشیند، به دنبال منافع خود هستند.

قهرمان دوومیدانی با بیان اینکه برخی از مردم خارج از کشور ایران نیز درک می کنند که هیچ کجا نمی تواند وطن آنها باشد، گفت: برای اینکه بهانه ای به دست غربی ها و دشمنان ندهیم باید در برخی رفتارهای خود تجدید نظر کنیم، باید مراقب باشیم. این کشور، کشوری که خون آن جوانان زیادی برای دفاع از کشوری که عزیزتر از جان نیست، جان خود را فدا کرده اند. قربانیان

وی در خصوص واکنش علی کریمی گفت: این ورزشکار آدم بدی نیست. همدردی خوب است، اما در برخی موارد باید با دقت و حوصله بیشتری پاسخ دهید.”

نصیری بیان کرد: این واکنش ها می تواند جان هزاران نفر را به خطر بیندازد و امنیت کشور را مختل کند، باید یک بیانیه، نشریه یا مطلبی را طوری بیان کنیم که بدون احساسات و با حوصله بیشتر باشد، چرا که به دنبال این هستیم. از طریق اعتراض باید مشکل را حل کرد نه بدتر کردن آن.

هیچ هزینه ای ندارد. پیمان نصیری دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی اینچئون در مهرماه ۱۳۹۲ نشان خود را به سردار قاسم سلیمانی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید