در اغتشاشات اخیر برخی املاک و افراد مشهور به آتش کشیده شد


ساعت: 01:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903159

امام جمعه سلفسگان گفت: صف معترضان جدا از صف یاغی ها بود و در این بین املاکی به آتش کشیده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام غروی امام جماعت سلفچگان در گفتگو با خبرنگار قم فردا با تاکید بر اهمیت خدمت به مردم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خطاب به همه کارمندان نظام فرمودند: شاخص اسلام. دولت موضوع خدمت به مردم است. گفتمان اصلی دولت اسلامی این خدمت است. فلسفه وجودی ما چیزی جز این نیست; ما برای خدمت به مردم آمده ایم و هیچ چیز نباید ما را از این وظیفه دور کند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم از ابتدای کار خود برای خدمت به مردم تلاش کرده و در این یک سال خدمات ارزنده ای را برای نظام و ملت ایران به ارمغان آورده است. غروی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: صف معترضان جدا از صف معترضان است و در این میان برخی املاک به آتش کشیده شده است.

وی افزود: در مقابل این سلبریتی، بازیگر، بازیکنی که با حمایت از نظام جمهوری اسلامی، دولت و مردم به شهرت رسیدند و اعتبار اجتماعی کسب کردند و به پول و مقام و شهرت رسیدند و اکنون زبان می پیچند و گل می ریزند. در مقابل نظام و انقلاب اسلامی ایستادند

وی در ادامه به قدرت نرم عظیم جبهه حق اشاره کرد و تصریح کرد: جامعه شیعه تنها به برجستگی های تاریخ گذشته خود تکیه نمی کند، به آینده می نگرد. معتقد به مهدویت، از نظر شیعه، در سخت ترین شرایط دل را خالی از امید نمی داند و شعله امید همیشه بر آن است. او می داند که این عصر تاریکی، این عصر ظلم، این دوران سلطه ناعادلانه و باطل، قطعاً خواهد گذشت. از مهمترین آثار و دستاوردهای این ایمان است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید