در تحولات اخیر، برخی از املاک خودداری شده است


ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921062

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع):

سردار غلامحسین غیب پرور با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: در همه جای دنیا مشکلاتی وجود دارد اما در هیچ کجای دنیا شرایطی را مانند کشور ما ایجاد نمی کنند اما وقتی به ما می رسد باید پارتی راه بیندازند. جنگ؟” این حق در سیستم بود؟ برخی از اموال در حوادث اخیر رد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار غلامحسین غیب پرور پیش از ظهر امروز در همایش یادواره شهدای مکتب سلیمانی در استان کرمان با اشاره به اینکه از دو جهت می توان به پرونده شهدا نگاه کرد، یا می توان از مشکلات شهدا صحبت کرد یا می توان گفت. بالا رفتن به عنوان یک راوی عمل می کند و نگاهی تحلیلی به موقعیت دارد. بنابراین استفاده بهینه از مکتب و سیره شهدا مهم است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی (ع) گفت: معتقدم در آخرالزمان هستیم، زمان حساسی است و خداوند به ما کمک کند تا دین خود را حفظ کنیم. این موقعیت. در سه ماه گذشته، بسیاری رد شده اند. درست است که گرانی، بیکاری، تورم و… وجود دارد، اما جاده آشوب نیست.

وی ابراز کرد: در همه جای دنیا مشکلاتی مانند بیکاری، تورم، گرانی و… وجود دارد، اما در هیچ جای دنیا شرایطی را مانند کشور ما ایجاد نمی کنند، اما وقتی به ما می رسد باید جنگ حزبی راه بیندازند؟ آیا این افراد واقعاً دلشان برای مهسا امینی می سوخت؟ آیا این یک سیستم درست بود؟ برخی از املاک در رویدادهای اخیر رد شدند.

سردار غیب پرور با طرح این سوال که آیا پاسخ حاج قاسم سکوت برخی از بزرگواران بوده است، خاطرنشان کرد: دینداری بهایی دارد. در آخرالزمان دو راه کفر و حق وجود دارد و ما باید مراقب باشیم که راه خود را به درستی انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید