اقدامات سپاه پاسداران، محرومان را امیدوار می کند و خواب دشمنان را بر هم می زند.


ساعت: 07:43
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833710

محمدرضا شاهوزی با بیان اینکه حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها روزنه امید را در دل محرومان روشن کرده است، گفت: امنیت، وحدت، عزت و اقتدار امروز مرهون تلاش مستمر نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا شاهوزی یکی از سران عشایر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون با اشاره به فعالیت های گسترده و کم نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گفت: پایدار باشد و به مردم خدمت کند.

از نقش سپاه در بحران های داخلی تا ایجاد قدرت برای نظام

وی با اشاره به نقش موثر سپاه پاسداران در محرومیت زدایی و ایجاد بیمارستان های صحرایی، افزود: هر ساله شاهد راه اندازی بیمارستان های صحرایی و یا اعزام تیم های پزشکی به تمام مناطق فقیرنشین و دور افتاده سیستان و بلوچستان و سایر استان ها و ارائه رایگان هستیم. خدمات بهداشتی و درمانی «ما بیماریم؛ این گونه اقدامات مرهمی بر درد نیازمندان و محرومان است.

این طایفه حضور سپاه در میدان نبرد با ولیعهد را از دیگر اقدامات این نهاد مردمی عنوان می کند و می افزاید: ایجاد بیمارستان های صحرایی در قله های مختلف تاج برای کمک به دانشگاه های علوم پزشکی و کاهش آلام انسانی، تولید و توزیع ماسک و عناصر لازم بهداشت، اجرای مراقبت های صحیح و توزیع بسته های معیشتی بین آسیب دیدگان و نیازمندان و مهم ترین ورود به واکسیناسیون و ساخت واکسن تاج بخشی از اقدامات سبز نظام در این مدت است.

وی تاکید کرد: در بحث محرومیت زدایی سپاه پاسداران از طریق ایجاد اشتغال و خدمات رسانی در این حوزه و همچنین ساخت مسکن برای فقرا و اجرای پروژه های بزرگی مانند ساخت و ساز کارهای زیادی در استان انجام شده است. و تکمیل راه آهن و شفای محرومان و نیازمندان از زحمات همه قدردانی می شود.

مدیر دبیرخانه عشایر و عشایر سیستان و بلوچستان ادامه داد: سپاه در بحث امنیت، امنیت داخلی و خارجی را با اقتدار و عزت روزافزون تامین می کند. در بسیج طرح امنیت و نیروی مردمی کار قابل توجهی دارد، به طوری که از سال 1367 با وجود سپاه، طرح امنیتی عملی در سیستان و بلوچستان و امنیت پایدار در منطقه ایجاد شد.

وی بیان کرد: در سطح منطقه و بین المللی اقدامات سپاه خار به چشم استکبار جهانی تبدیل شده است به گونه ای که می بینیم داعش زاییده استکبار جهانی در منطقه است و می خواست در سراسر خاورمیانه گسترش یابد، اما غیور مردان سپاه در مقابل آنها ایستاده بود: «و نقشه شوم استکبار برای تجزیه منطقه و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و اسلام هراسی را در هم شکستند.

شهید حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم دشمنان ایران و اسلام

به گزارش شاهوزی، شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پاسدار واقعی شخصیت های بزرگ و کم نظیر تاریخ انقلاب اسلامی ایران، خاری در چشم دشمنان ایران و اسلام بود.

وی گفت: شناسایی جاسوسان توسط این نهاد مردمی اقتدار و سربلندی ملت را به همراه داشته است زیرا نشان از هوشیاری، بصیرت، بیداری و هوشیاری سپاه دارد. این در دل آنها وحشت شده است، زیرا دشمنان می دانند که سپاه همیشه با قدرت تمام در مقابل ظالمان و مستکبران ایستاده است.

این فرقه در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: در مبارزه با گروهک های تروریستی سپاه پاسداران حداقل در سیستان و بلوچستان با ایجاد طرح امنیتی زیر نظر قدس توانسته است امنیت پایداری را در منطقه ایجاد کند. منطقه در 10 سال گذشته؛ اگر وضعیت امنیتی کشور و استان را با کشوری مانند افغانستان یا پاکستان مقایسه کنیم، می بینیم که امنیت بسیار بالایی داریم و این به دلیل حضور سپاه است.

مدیر دبیرخانه عشایر و طوایف استان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران با برگزاری همایش های وحدت و همچنین جذب حداکثری و دافعه حداقلی و مردمی بودن و استفاده از مردم توانسته است بین اقوام مختلف وحدت زیادی ایجاد کند. و مذاهب به ویژه شیعه و سنی. البته سنگ بنای این همه وحدت را مسیح بلوچستان سردار شوشتری گذاشت و همیشه در دل مردم جای دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید