اقدامات نیروی زمینی سپاه، محرومان را امیدوار می کند و خواب دشمن را بر هم می زند.

ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800163

تعدادی از سران عشایر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه حضور نیروی زمینی سپاه در تمامی عرصه ها روزنه امید را در دل محرومان روشن کرده است، اظهار داشتند: حضور موثر این نهاد انقلابی در عرصه های خدمات رسانی و محرومیت زدایی از هیچکس پنهان نیست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، تعدادی از سران عشایر سیستان و بلوچستان پس از رزمایش غرور آفرین محمد رسول الله (ص) در جنوب شرق، حضور نیروهای زمینی سپاه در کنار هم را خاری در سرتاسر جهان دانستند. دشمن هستند، گفتند: ارائه خدمات بی قید و شرط رایگان و برقراری امنیت پایدار روزنه امید را در دل مردم پراکنده کرده است و همه ما قدردان این تلاش هستیم.
که در
حضور موثر نیروی زمینی سپاه بر هیچکس پوشیده نیست

حاج محمد کریم عزیزی از سران عشایر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما با ارزیابی خدمات رسانی به مناطق محروم جنوب شرق سپاه گفت: نقش این نهاد انقلابی در ایجاد امنیت پایدار در کشور و منطقه اسلامی اسلامی و اقتدار کشور بسیار مهم است.

وی افزود: وجود زمین برای کاهش آلام انسانی در حوادث اخیر مانند سیل و زلزله، کمک به آسیب دیدگان نیازمند و محرومان از ابعاد مختلف معیشتی، آموزشی و بهداشتی بر هیچکس پوشیده نیست.
که در
این فرقه با استناد به تعالیم محمد رسول الله (ص) توسط نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق کشور گفت: پیام این رزمایش دفاع از امنیت ملی برای مردم، صلح و دوستی برای همسایگان و قدرت نمایی به دشمنان است. و توانایی بچه های برومند ایران

دشمن نباید درگیر شود و به ایران حمله کند

به گفته وی، ماموریت نیروی زمینی CRRF در کنار مبارزه و برقراری امنیت پایدار در منطقه، توجه به وضعیت معیشتی مردم، سلامت، تحصیل دانش آموزان و رفع غبار فقر و محرومیت از جامعه است. در منطقه جنوب شرق کشور؛ و اجرای چنین آموزه هایی علاوه بر نشان دادن اقتدار و عظمت ایران اسلامی به جهانیان، نشان دهنده توجه ویژه این نهاد مردمی و انقلابی به موضوعات مختلف در جهت کاهش آلام بشری است.

این طایفه بزرگ حضور مستمر قرارگاه قدس به ویژه در عرصه سازندگی را عاملی برای خنثی کردن نقشه شوم دشمنان دانستند و گفتند: همه ما قدردان این تلاش هستیم.

وی تاکید کرد: این رزمایش به استکبار جهانی، طلا و صاحبان قدرت و معاندین یادآوری می کند که نیروی زمینی سپاه با قدرت و توان فراوان از مرزها دفاع می کند. این مهم خواب دشمنان را بر هم زد، زیرا فکر هرگونه تجاوز به کشور را از بین برد.

روزنه امید با برقراری امنیت پایدار و اجرای طرح های محرومیت زدایی در دل محرومان روشن شد.

عبدالواحد توحیدی پور (شیرانزهی) سرتایفه و امام جمعه روستای کافه بلوچی سرباز در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه دفاع از کیان مرز و بوم بر روی سینه نیروی زمینی سپاه نقش بسته است، افزود: احیای تمدن قدرت دفاعی کشور شیران و قهرمانان تاریخ ایران و به فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حماسه هشدار دهنده را در عمل به دشمنان اسلام و مسلمانان مظلوم جهان نشان می دهند. دشمن متوجه می شود که قدرت علمی و دفاعی ایران اسلامی را قدر بدانیم که آنها فکر می کنند.

وی خطاب به دشمنانی که مدام برای اجرای نقشه های شوم خود و ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب برنامه ریزی می کنند، گفت: رزمایش محمد رسول الله (ص) نشان دهنده صلابت استکبار و اقتدار دفاعی ایران اسلامی است.
به گفته این فرقه، روزنه امید با انجام اقدامات محرومیت زدایی، عمرانی و… همراه با برقراری امنیت پایدار توسط نیروی زمینی سپاه در دل محرومان روشن می شود.

حضور نیروی زمینی سپاه برای مردم، خاری در چشم دشمن

سردار محمد اکبر نوتی زهی یکی دیگر از سران عشایر استان با صدور پیامی گفت: دشمنان حکومت ایران اسلامی با تلاش نیروی زمینی سپاه تحریک شده اند.

وی افزود: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی قدردان زحمات فرزندان خود در نیروی زمینی سپاه است چرا که امنیت، آرامش و آسایش کنونی مرهون جان آنهاست.

به گفته این فرقه، ارائه خدمات محرومیت زدایی و حضور نیروی زمینی سپاه در تمامی بحران ها از جمله سیل، زلزله، معیشت و اقتصاد و یا کاهش آلام بیماران با راه اندازی بیمارستان های صحرایی و توجه ویژه به وحدت و همدلی بین بستگان مذاهب مختلف علاوه بر برقراری امنیت پایدار، توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند و این پرسش‌های خار در چشم مخالفان نظام و انقلاب است. که در

رزمایش محمد رسول الله (ص) مایه یأس دشمنان، مایه مباهات و شادی دوستان است.

سید عبدالحسین سجادی یکی دیگر از سران عشایر استان نیز با تشکر از رزمایش غرور آفرین محمد رسول الله (ص) در منطقه جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: انقلاب اسلامی را کشف کردند. دشمنان انقلاب اسلامی مایه یأس، امید و خوشحالی شده اند و قدرت بازدارندگی را در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وضوح به جهانیان نشان داده اند.

وی افزود: اجرای این رزمایش باعث شده تا دشمنان ملت ایران بفهمند که بیش از حد زبان باز نکنند و ملتی را که مقتدرانه آماده دفاع از آرمان های بلند خود هستند، بیهوده تهدید نکنند.

عزم پولادین نیروی زمینی سپاه ستودنی است

این طایفه بزرگ ادامه داد: عزم پولادین نیروی زمینی سپاه که همواره امنیت را برای ملت ایران به ارمغان می آورد ستودنی است. به همین دلیل آمادگی کامل خود را برای پیوستن به این نهاد مردمی و انقلابی برای تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام می داریم.»

سجادی با بیان اینکه این رزمایش امنیت و آرامش را در منطقه به ارمغان می آورد، افزود: نیروی زمینی سپاه با توجه به اینکه با انجام رزمایش مستمر باید همواره آماده مقابله با حمله احتمالی دشمن باشد، همواره آمادگی رزمی خود را حفظ کرده است. رزمایش نظامی بهترین نوع رزمایش نظامی برای مقابله با موقعیت‌های نظامی است که سالانه توسط بخش‌های مختلف نیروهای مسلح به صورت واحد یا مشترک برگزار می‌شود. که در

رزمایش محمد رسول الله (ص) دلیلی قاطع بر خالی ماندن قدرت صاحبان طلا و قدرت است.

حاج محمد انور نارویی یکی دیگر از عشایر منطقه بزمان نیز گفت: وحدت قاطعانه، جدی و قاطعانه با مدافعان امنیت نظام اسلامی همذات پنداری کرده ایم و خود را در برابر هیچ ناقض امنیت معرفی نکرده و نخواهیم کرد. استان، منطقه و کشور است.

وی گفت: به فضل الهی و درایت رهبر معظم انقلاب و حضور مستمر نیروی زمینی سپاه با مشت آهنین، پاسخ قاطع، فوری، به موقع و هوشمندانه به بزرگ نمایی دشمنان در برگزاری این رزمایش دلیلی قاطع برای قدرت مالکان است. این طلا و قدرت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید