اقدامات لازم برای تحویل کالا در شب عید و ماه مبارک رمضان انجام شود

ساعت: 20:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790884

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین اقلام مورد نیاز خود در ایام پایانی نباشند، گفت: لازم است از این پس برای تامین نیازهای شب عید و ماه مبارک رمضان پیش بینی های لازم انجام شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیران عامل فروشگاه های زنجیره ای کشور صبح امروز (پنجشنبه) با معاون اول رئیس جمهور دیدار کردند.

مخبر در این جلسه با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم برای کمک به بهبود وضعیت معیشتی جامعه و تاکید بر اینکه مردم نگران تامین اقلام مورد نیاز در ایام پایانی سال نباشند، گفت: اکنون در تاک اقدامات لازم برای رفع نیازهای شب عید و ماه مبارک رمضان.

مخبر با اشاره به اینکه فروشگاه های زنجیره ای که با فعالیت در کشورهای همسایه برنامه های توسعه خود را افزایش می دهند، مورد حمایت دولت هستند، افزود: ارتباط دو سویه و مستمر دولت با نمایندگان زنجیره فروشگاهی می تواند این مشکل را حل کند. کمک خواهد کرد و به دولت اجازه می دهد تا از ظرفیت این فروشگاه ها برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم استفاده کند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین بر لزوم استفاده از بستر فضای مجازی، فروش آنلاین و امکانات دیجیتال برای ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و گفت: یکی دیگر از کارهای مهمی که باید دنبال شود، ایجاد شرکت خدمات لجستیکی است. چرا؟» این سؤال ابعاد مهم و متفاوتی دارد، بنابراین نباید از آن غافل شد.

وی از مدیران عامل فروشگاه های زنجیره ای خواست ساز و کار خاصی را برای حمایت از کسب و کارها و مغازه های کوچک و سنتی در حوزه فعالیت خود تعریف کنند و از ظرفیت خود برای گسترش خدمات رسانی به مشتریان استفاده کنند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین به مدیران فروشگاه های زنجیره ای پیشنهاد کرد که با استفاده از ظرفیت شبکه بانکی کشور و ارائه تسهیلات با سود معقول، مردم را قادر به خرید با کارت اعتباری کنند تا مردم بتوانند اقساط کارت اعتباری را نصب کنند و پرداخت بلندمدت را انجام دهند.

در این جلسه مدیران عامل فروشگاه های زنجیره ای با بیان دیدگاه ها و نظرات خود، پیشنهاداتی را برای تسهیل در عرضه کالا به مردم و استفاده از ظرفیت اقتصاد دیجیتال، حذف واسطه ها، بازرسی و نظارت هوشمندانه، حفظ شأن تبلیغاتی و اصلاح نظام ارائه کردند. سیستم توزیع

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید