اقدامات پارلمان اروپا علیه سپاه در قوانین و مقررات بین المللی بدعت آمیز است

ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923305

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را به شدت محکوم کرد و نسبت به عواقب آن هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ستاد کل نیروهای مسلح پارلمان اروپا در بیانیه ای اقدام مذبوحانه قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی را به شدت محکوم کرد و نسبت به عواقب آن هشدار داد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: پارلمان بی پناه اروپا به دنبال و تحت تاثیر سیاست خصمانه رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا و دولت دروغین صهیونیستی در پروژه تزریق بی نظمی و بلاتکلیفی شکست خورده است. وارد مرزهای جمهوری اسلامی ایران در اقدامی مضحک، یکی از سلاح های قدرتمند دفاعی ملت بزرگ ایران اسلامی است، یعنی. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به گفته دوستان و دشمنان بزرگترین گروه تروریستی منطقه یعنی داعش را منهدم و منهدم کرده است در لیست گروه های تروریستی قرار گرفت تا استانداردهای مضاعف، ضد امنیتی و جهانی را در برابر همه حقوقی و بین المللی نشان دهد. قوانین و مقررات.”

در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد قدرتمند و مجموعه ای از مردمی که اگر نبود تلاش های خود در محور مقاومت به فرماندهی قهرمان منطقه ای و بین المللی در مبارزه با تروریسم، شهید حاج قاسم سلیمانی امروز تحت کنترل دولت های اروپایی است. این حکومت و پرچم داعش بود و رهبران آن به بردگی گرفته شدند.»

ستاد کل نیروهای مسلح در این بیانیه این تصمیم غیرمنطقی را که در مغایرت آشکار با ابتدایی ترین قوانین و مقررات بین المللی است و بر صلح منطقه ای و جهانی که پارلمان اروپا باید عواقب آن را بداند، تحت تاثیر قرار خواهد داد، به شدت محکوم کرد. »

در این بیانیه آمده است: «اگرچه بر اساس ماده 39 منشور سازمان ملل متحد، تعیین و شناسایی گروه ها و سازمان های تروریستی توسط شورای امنیت و اقدام یکجانبه کشورهای عضو بر اساس ماده 2 ماده 7 منشور سازمان ملل متحد انجام می شود. ملل مردود است، اعتبار بین المللی ندارد و الزام آور نیست، اما این گونه تصمیمات بدعت آمیز و بی اساس که عمدتاً برای تأثیرگذاری بر سیستم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا می شود، نمی تواند تمرکز تصمیم گیرندگان را مختل کند. در جمهوری اسلامی ایران در راستای تامین منافع ملی.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از امنیت، منافع ملی و آرمان های والای انقلاب اسلامی و دائماً به مقابله با تروریست ها می پردازند. آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی با این تلاش‌های بی‌ثمر هرگز تسلیم نخواهند شد و در آینده نزدیک دولت‌های متخاصم را خواهند یافت که این بار اشتباه محاسباتی کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید