امروزه نیاز به عملیات خلاقانه تهاجمی و دفاعی در فضای مجازی است.

ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781208

حسینی گفت: فضای مجازی مهمترین ابزار در حوزه اطلاع رسانی است و باید با عملیات پدافند تهاجمی و خلاقانه در این زمینه تولید محتوا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سنندج اظهار داشت: حضور در فضای مجازی به توانایی افراد بستگی دارد و هر فردی با هر سلیقه و توانایی می تواند باشد. در این زمینه سعی کنید بر افکار و عقاید دیگران تأثیر بگذارید.

وی افزود: قدرت فضای مجازی از صدا و سیما و حتی از شبکه های ماهواره ای بالاتر است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: فردی در فضای مجازی موفق است که بتواند مطالب خود را منتشر کند و عملیات پیشگیرانه، تولید محتوا و خلاقیت و آنچه دارد انجام دهد.

سردار حسینی افزود: دفاع در این فضا چندان موثر نیست مگر اینکه مدافع آثارش جذاب و قوی باشد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره پذیرش خلاقیت جوانان نخبه کرد در عرصه فضای مجازی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خطاب به شرکت کنندگان در این مراسم گفت: از سلیقه شما قدردانی خواهد شد و محصولاتی که در این جشنواره تولید می کنید در اختیار عموم قرار می گیرد.

سردار حسینی افزود: در این مراسم 12 تیم تولید محتوا متشکل از 25 نخبه از عرصه مجازی استان حضور داشتند که طی 48 ساعت کار گروهی آثار خود را در دو محور رونق تولید و استکبار ستیزی تولید کردند.

وی خاطرنشان کرد: محور اول این واقعه 13 آبان و مقاومت و استکبار ملت ایران است چرا که امام خمینی (ره) بر میدان حاکم شد و با حرکت فوق العاده خود جریان جدیدی در جهان ایجاد کرد و هژمونی جهانی را در هم شکست. تکبر

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: محور دوم این جشنواره رونق تولید است و از آنجایی که در کشورمان ظرفیت غنی منابع طبیعی و نیروی کار داریم باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

سردار حسینی اعلام کرد: این مهم را با رمز مبارک یا فاطمه الزهرا(س) آغاز می کنیم و امیدواریم روز جمعه شاهد خلق آثار فاخر در این منطقه باشیم.

968e650a ba83 4712 aa3e 7cc150f860a5 خبر خاکستری

مجتبی فرامرزی مسئول فضای مجازی استان کردستان در ادامه این مراسم گفت: امروز دشمن می خواهد سواد رسانه ای آنها به دلیل عملیات روانی پایین بیاید و از این حفره برای وارونه جلوه دادن فضای واقعی جامعه ما استفاده کنند. “

وی گفت: فضاهای مجازی متعددی در سازمان بسیج وجود دارد که با انجام تولیدات تخصصی و محتوای دیجیتالی، توانایی ها و استعدادهای جوانان و نوجوانان کشور را کشف می کند و امیدواریم مردم و جوانان ما اجازه ندهند دشمن نشان دهد. خاموش در جامعه. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید