امروز ایران مرکز ثقل مقاومت اسلامی است


ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878822

سرلشکر سلامی گفت: امروز ایران اسلامی عزیز مرکز ثقل مقاومت اسلامی است و رهبری معظم انقلاب اساس این مقاومت برابر با استکبار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تکریم و تقدیم فرماندهی سپاه ولی امر (عج) با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد شیرازی رئیس سازمان نظام وظیفه فرماندهی معظم کل قوا و جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه برگزار شد. این سپاه

فرمانده کل سپاه، حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، امام اختر تابناکی است که همیشه مردم را به سمت هدایت امت اسلامی سوق می دهد، این ارزش های متعالی است.

وی افزود: این یگانه ستاره در عالم معنا و عالم حق، امامی است که هیچ گاه جایگاه و حال خود را تغییر نمی دهد و هر که به آن نگاه کند، راه سعادت خود را می یابد.

فرمانده کل سپاه گفت: امت اسلامی در آغاز اسلام به عنوان ادامه رسالت انبیای الهی متأسفانه در آنجا و در این مقطع حساس از تاریخ اسلام، امت اسلامی نمی توانند قدر این امر را بدانند. موهبت بزرگ و در اثر غفلت، ائمه در معرض خطرات شدید قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: تاریخ گواه این است که اگر این غذای عظیم الهی و معنوی و منبع الهام حکمت و فیض به خیر نمی‌شد، خداوند می‌کرد. یقیناً نعمت امام را به خاطر ناسپاسی بگیرید.

وی افزود: امام همانطور که در دوران طلایی طلوع اسلام، مظهر اسلام، حکمت و رحمت الهی و نمونه ارزش های ناب و متعالی اسلام بود، قلب و مرکز یک جهانی عظیم بود. جهاد

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه روحیه جهادی و چهره مبارزه با استکبار از دیدگاه امام و رهبری انقلاب اسلامی شکل گرفته و بر پیکر امت اسلامی و جامعه بشری می دود، گفت: : امروز ایران اسلامی عزیز مرکز ثقل است مقاومت اسلامی اساس این مقاومت برابر با استکبار است.

فرمانده کل سپاه در ادامه از زحمات ارزشمند سردار جباری در طول 12 سال فرماندهی سپاه تقدیر و تشکر کرد، اما ایشان را از فرماندهان با اخلاص، صداقت، امانتداری، حفاظت، صفا، وفاداری و دلداده توصیف کرد. استان است و به اوضاع انقلاب و اسلام واقف است و افزود: خوشبختانه در این مدت در دل حوادث بزرگ، همواره با آرامش، متانت، صبر و گشاده رویی، رسالت ها و مسئولیت های خود را پیگیری و انجام داده است.

فرمانده کل سپاه همچنین سردار حسن مشروحی فرد فرمانده جدید سپاه را فرماندهی مقتدر، مصمم، مخلص و باهوش توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که مأموریت جدید فرماندهی سپاه همچنان در مسیر بدرخشد. به درخشش و شکوفایی و افتخار این مجموعه باید حساس و راهبردی باشد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب فرمانده سپاه به سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن مشروحی فرد اعطا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید