محور مقاومت مرکز ثقل شکست پروژه صهیونیستی است


ساعت: 22:54
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835187

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: دشمن صهیونیستی غزه را بمب ساعتی می داند که باید به هر نحوی خنثی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زیاد النحله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که روز جهانی قدس امسال مصادف با سالگرد عملیات شمشیر قدس به مناسبت امت اسلامی است.

خبرگزاری شهاب به نقل از النهاله نوشت: روز جهانی قدس برای زنده نگه داشتن احساسات طرد شده با رژیم موقت صهیونیستی در دل مسلمانان است.

وی گفت: ما تسلیم نخواهیم شد و برای دفاع از خاک و حرم خود باقی خواهیم ماند.

دبیرکل جهاد اسلامی با بیان اینکه غزه شکست ناپذیری را ثابت کرده و می تواند ایستادگی کند، گفت: دشمن غزه را بمب ساعتی می داند که باید به هر نحو ممکن آن را خنثی کند. فشار اقتصادی و بستن پست های بازرسی نیز تلاشی برای شکستن مقاومت نوار غزه است.

النحله با تاکید بر اینکه قدس هویت و دین مردم فلسطین است و باید برای آزادی آن جهاد کرد، خاطرنشان کرد: وحدت مردم فلسطین محور پیروزی ما در جنگ با دشمن و حفظ آن است. ، و اولویت مهمی است که باید “تقویت” شود.

وی با تاکید بر اینکه تحول بین محورهای مقاومت نقطه مهمی در شکست پروژه صهیونیستی است، تاکید کرد: اتحاد مقاومت فلسطین ضروری است و باید برنامه مبارزه برای تضمین وحدت اقدام سیاسی و نظامی توافق شود.

کنفرانس «فلسطین در مسئله مرکزی» (فلسطین موضوع اصلی است) امروز به کار خود پایان داد. این کنفرانس از کشورهای مختلف خواست تا برای احیای حقوق مردم فلسطین و حمایت از آرمان فلسطین گام های جدی بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید