پایگاه مقاومت بسیج مستقر در مسجد مرکز ثقل توسعه محله است

ساعت: 18:33
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786464

سرهنگ بازگیر گفت: پایگاه مقاومت بسیج مستقر در مسجد محور توسعه محله است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، ماشااله بازگیر ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کتاب راهنمای محله اسلامی با اشاره به ظرفیت گسترده و مردمی بسیج اظهار داشت: و در سطح تمدن نوین اسلامی در حال ایجاد نقشه هستند.

وی افزود: در محله اسلامی مردم به ویژه جوانان با اتکا به آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) علاوه بر لباس پوشیدن آسیب ها و کمبودها، محیط زندگی خود را با نشاط، امید و آبادانی مزین می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: مردم می توانند مسئولیت مهم تشکیل یک محیط و محله اسلامی را که عملاً پایبند به خط نبوت و اسلام و تابع سازمان باشد را بر عهده بگیرند زیرا امروز دشمن به دنبال برهم زدن فردگرایی در آناتومی اجتماعی است. “

وی با اشاره به نقش مهم هیئت امنا و امام در وحدت بین مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج گفت: مسجد محل اداره امور محله است، توسعه واقعی محله از مسجد جامعه آغاز می شود.

بازگیر خاطرنشان کرد: سبک زندگی، عدالت و مبارزه با فساد، اقتصاد مقاومتی، ثبات و امنیت، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق از عرصه ها و شاخصه های تحقق محله اسلامی است.

فرمانده سپاه خرم آباد با اشاره به نحوه اجرای ربع اسلامی گفت: تشکیل شورای تحول محله، گفت و گو، تهیه و تدوین نظام محله، ساماندهی، ظرفیت سازی و بسیج منابع و امکانات پنج محور اصلی و مهم است. گام های مهم در تحقق همسایگی اسلامی.

وی یادآور شد: هماهنگی و هم افزایی دولت و ملت، سپردن سهم مردم، تعمیق معنویت با گسترش ارزش های اسلامی در محلات، تحقق مردم سالاری در زندگی اجتماعی، ایجاد حرکت اجتماعی در جامعه، تقویت فرهنگ مردم خواهی تقویت امید و خودانگیختگی در بین جوانان، ایجاد روحیه آرمان خواهی با اعتلای ارزش های والای انسانی و ناب اسلامی، ورود جوانان به عرصه های حاکمیتی کشور، فرصت تبدیل تهدیدها به فرصت در سطوح و مشکلات مختلف، اجرای ایده های بومی و تقویت نهادی، مردمی و آموزش بسیج تنها بخشی از اهداف و دلایل تحقق محلات اسلامی است.

578a68b5 8281 4134 895a 2c21e3f0a028 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید