مسجد مرکز مهم تمدن و سنگر تبیین است/ «سجاد شهرقی» نماد واقعی امام محله بود.


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909518

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدیان با اشاره به اینکه مساجد کانون های مهم تمدنی هستند و ائمه محلات از مهم ترین ارکان این گام مهم در انقلاب اسلامی هستند، گفت: روحانی شهید سجاد شهرکی نمونه خوبی در انقلاب اسلامی است. این میدان و نماد واقعی و مصداق امام است.این محله بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان رئیس بنیاد ارشاد کشور دایقی پیش از این در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان اظهار داشت: بلوچستان: ماموریت بنیاد هدایت تمرکز بر رشد امام جماعت مسجد است، وی دلایل بهسازی مسجد و محله آن را برای گسترش خدمت و محبت در جامعه و تبدیل امام از امام جماعت ارائه کرد. مسجد به امام جماعت محله در طول زمان.

وی از «سجاد شهرقی» به عنوان الگوی خوب در این زمینه و نماد و نمونه واقعی امام جماعت محله نام برد و افزود: امام جماعتی که نقطه ارتباط مردم محله و با نایب صاحب الزمان (عج) است. به عنوان) و با استفاده صحیح از سه پیوند «ایمان»، «خانواده» و «همسایگی» خدمت و محبت را در بین اهالی محله گسترش می‌دهد، شهید شهرکی در این زمینه تلاش زیادی کرد.

میرمحمدیان با بیان اینکه مسجد مکانی برای نشر افکار و اندیشه ها و تقسیم مسئولیت های اجتماعی در بین مردم است ادامه داد: مسجد سنگر تبیین و مهمترین رکن تزکیه، جامعه پذیری و تمدن سازی در گام دوم انقلاب اسلامی است.

رئیس بنیاد هدایت، شبکه امامت را یکی از زیرساخت های مهم و موثر در جامعه دانست و ادامه داد: تمام دغدغه ما این است که شبکه امامت مشکلات را در سطح محلی حل کند و همه ظرفیت ها را از دولت تا مردم جمع آوری کند. و حلقه های میانی و قادر به حل مشکلات است. مردم باید با مشارکت خود آن را حل کنند تا جامعه ای عدالت خواه و عدالت خواه در کشور شکل گیرد.

وی با تاکید بر تولید علم با موضوع ائمه جماعت گفت: مساجد کانون مهم تمدنی هستند و ائمه محلات مهمترین ارکان این گام مهم در انقلاب اسلامی هستند و باید در این راه دو چندان شود.

به گفته این مسئول؛ فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی مبلغان و ائمه محلات در مناطق آسیب پذیر و محروم بسیار ارزشمند است. حتی در این شرایط حساس کشور، این خدمات ادامه دارد و بسیاری از فعالیت های اجتماعی در بخش های مختلف به این خدمات مذهبی اضافه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید