امروز ایران مقر آزادگان جهان/آمریکا است. ریشه همه هرج و مرج


ساعت: 10:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907755

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه امروز ایران جایگاه آزادگان جهان است، اظهار داشت: ریشه همه هرج و مرج ها و مشکلات دنیا آمریکاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با جمعی از دانشجویان که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید برای آینده ای روشن و روشن تلاش کنیم. سخنان دانش آموزان عمق دانش و درک آنها را نشان می دهد و نشان می دهد که ما هم راه و هم مقصد را می شناسیم.

وی افزود: در آستانه روز ملی استکبار ستیزی هستیم، هشتم آبان روز بسیج دانش آموزی است و روز جوان نامگذاری شده است زیرا این نوجوانان به سمت خیر و نیکی حرکت می کنند، فردی مثل شهید فهیمده و بعدها تا 13. آبان ماه 1343 ما با تبعید امام (ره) که پرچم دفاع از ناموس ملت ایران را به اهتزاز درآوردند، در همان زمان قانونی تصویب کردند که هر آمریکایی که در ایران پرونده خلافی پیدا کرد باید با این جنایت در آمریکا برخورد شود. ره) گفت: اگر پادشاه ایران پا بر روی سگ آمریکا بگذارد، باید محاکمه شود، اما اگر برعکس شد، یک آمریکایی روی شاه ایران پا گذاشت، باید در آمریکا محاکمه شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: رژیم حاکم این امر را تاب نیاورد و امامی را که در آبان 1343 پرچم بیداری را برافراشت، آن هم در 13 آبان 1357 که همه اقشار برای مبارزه با رژیم پهلوی به میدان آمدند، تبعید کرد. دانشجویان به خیابان ها ریختند و آمدند کلاس ها را متوقف کردند و به دانشگاه آمدند که در آن روز با نیروهای رژیم پهلوی روبرو شدند و چند نفر کشته شدند.

حجت الاسلام شاهروحی گفت: آبان ماه مصادف با سالگرد شهادت است، متوجه شد که جان خود را برای حفظ کشور داده است و چند روز پیش حادثه شیراز که ریشه پیدا شد، دست آمریکا را پشت همه اینها می بینیم. حوادث از سال 1943. اینجا. به 57 جنگ تحمیلی و تا آن زمان که آمریکا از زمان پیروزی انقلاب تاکنون جنایت کرده است.

وی گفت: آخرین حادثه در سال های 58 و 59 رخ داد و با بررسی نیروهای امنیتی متوجه شدند که منشأ آنها لانه جاسوسی آمریکا بوده که توقیف شده و 80 جلد کتاب به دست آمده است که تلاش کردند و خواستار بازگشت به وضعیت شدند. قبل از

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ریشه همه این مشکلات در کنترل دستگاه استکبار بود، انقلاب با وجود این همه موانع آشوب و ناآرامی، جنگ تحمیلی و تحریم پیروز شد، اما در بین نهادهای علمی هم راه پیدا کرد. ، آموزش و پرورش و دانشگاه اکثراً برای پیشرفت ایجاد شده اند تا دانش آموزان در المپیادهای علمی به چه جایگاهی برسند در زمان رژیم گذشته موسسات علمی تلاش کردند فرهنگ غرب را شکست دهند اما اکنون آموزش و پرورش و دانش آموزان و موسسات نردبان پیشرفت هستند. دانشجویان و حرکت به سوی آرمان‌ها و ارزش‌های دینی است که هم ارتقای فرهنگی و هم پیشرفت را در پی خواهد داشت و امروز دشمن در صدد تخریب آن نردبان است.

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: یک روز با تحریم سر کار می آیند، یک روز با اغتشاش، اما می دانیم طلاب هوشیار و بیدار هستند. ما از امنیت پایدار برخوردار بودیم و این امنیت را حتی در کشورهای دیگر ایجاد کرد.

وی بیان کرد: قیام در سال 1367 ایجاد شد و شهید علی محمدی در 3 دی 1367، شهید شهریاری در 17 دی 1368، احمدی روشن در 31 دی 90 و شهید رضایی نژاد در سال 90 به شهادت رسیدند. شهید فخری زاده در هفتم آذر 99 به شهادت رسید و پس از اغتشاش اقدام به ترور کردند که بسیاری از این حوادث توسط سربازان امام زمان (عج) خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: داعش را چه کسی به وجود آورد؟ چه جنایاتی در سوریه و عراق کرده اند و شعار زن، زندگی و آزادی باطن یعنی حکومت داعش و تجاوز به حیثیت و ناموس زنان، آیا فراموش کرده ایم که داعش با زنان چه کرده است و امروز این شعارها به معنای از بین بردن مردم است. کرامت زنان و دختران و به نام رهایی، بردگی زن است.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: عده ای هستند که اطلاعات لازم را ندارند که آمریکا چه جنایاتی انجام داده است، هر جا وارد می شوند و هر جا وارد می شوند، ابتدا برای جنایت به سراغ زنان رفته اند و همان ماهواره ای که صحبت می کنند. درباره زنان، وقتی داعش کرامت زنان را به تارج بردند، همان ماهواره ها قبل از داعش ساکت بودند، اما به کار داعش دامن زدند.

وی تصریح کرد: اگر امروز مدرسه‌ای فعالیت می‌کند در سایه خون شهدا و مدافعان حرم است که هزاران کیلومتر از کشور را طی کردند و با کسانی که تحت حاکمیت استعمار بودند مبارزه کردند. نظام و ما باید افتخار کنیم که ایران امروز مقر آزادگان جهان و چشم این نظام است.» این متعلق به دانشجویان است و آینده روشن در اختیار دانشجویانی است که هم در حال تحصیل هستند و هم به سوی اهداف حرکت می کنند. انقلاب و این آینده روشن در گرو تلاش دانشجوست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید