امروز و فردا بدون محدودیت در کمک هزینه ثبت نام کنید

امروز و فردا بدون محدودیت در کمک هزینه ثبت نام کنید

روز جدید :متقاضیان کمک هزینه می توانند امروز و فردا بدون محدودیت شماره کارت ملی خود اقدام کنند.

در طول زمانبندی ثبت نام بازماندگان یارانه نقدی امروز 30 اردیبهشت و فردا 10 خرداد، متقاضیان می توانند بدون رعایت آخرین شماره کد ملی نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در پایان این دو روز در صورتی که هنوز افرادی برای ثبت نام باقی بمانند باید منتظر اعلام زمان دیگری از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها باشند.

ثبت نام یارانه های باقی مانده بر اساس قانون بودجه 1401 انجام می شود که از 17 اردیبهشت آغاز شده است. با توجه به زمان اعلام شده از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها، مقرر شد برای ثبت نام، مدارکی را که آخرین کد ملی آنها زوج است و در روز دوم 9 و 30 اردیبهشت، افرادی که آخرین کد ملی آنها فرد است، ارائه دهند. است.

ثبت نام برای کمک هزینه محدود به یک گروه خاص نیست و هر کسی که کمک هزینه دریافت نمی کند می تواند برای رسیدگی به درخواست خود اقدام کند.

متقاضیان برای اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود باید کد دستوری # کد ملی * 43857 * 4 * را شماره گیری کرده و سپس برای ثبت درخواست کمک هزینه به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند.

پس از ثبت نام و بررسی های اولیه توسط سازمان هدفمندی یارانه ها، فهرست برای بررسی نهایی و رفع طبقه بندی به وزارت رفاه اجتماعی ارائه می شود و در صورتی که متقاضی کمک هزینه دریافت کند، به لیست دریافت کنندگان کمک هزینه اضافه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید