امنیت پایدار در خلیج فارس و تنگه هرمز خط قرمز ماست


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816759

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تحمل هیچ فردی را برای برقراری امنیت در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان مناطق و قرارگاه های مستقل سپاه، میلاد امام بقیه الله الاعظم (عج) را تبریک و از توفیق پاسداری «جی و اصلاً انقلابی» تشکر کرد. زمان و مکان موظف و موظف است برای حفظ همه جانبه مصالح و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخرین نفس مبارزه کند و همواره تحرکات دشمن خود را با هوشیاری و هوشیاری کامل رصد کند.

وی ادامه داد: دفاع ما دفاع تهاجمی است و برای دفاع اگر حرکتی تهدیدآمیز علیه دشمنان انقلاب انجام شود منشأ آن تهدید را از بین می بریم.

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان همواره به دنبال سرکشی و ضربه زدن هستند و ما باید همواره آمادگی و قدرت رزمی خود را بدون گرفتار شدن در استکبار و غفلت برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی افزایش دهیم.

سردار تنگسیری افزود: تا آخرین نفس معرفت اسلام و دین خدا با ائمه و شهدا پیمان بسته ایم و مصمم تر از همیشه برای تحقق یک نوین اسلامی در گام دوم انقلاب در کنار ملت عزیزمان ایستاده ایم. تمدن و آماده شدن برای طلوع آفتاب ولایت بزرگ بقیه الله در راه ولایت بمانیم.


امنیت پایدار در خلیج فارس و تنگه هرمز خط قرمز ماست
فرمانده سپاه ادامه داد: همه رزمندگان و فرماندهان ناوگان سپاه از مقر فرماندهی تا آخرین مرحله عملیاتی صحنه رویارویی را قدردانی می کنند، تحرکات دشمن را با چشمانی بیدار تماشا می کنند و از خصومت دشمن غافل نمی شوند.

وی یادآور شد: بحمدالله با توکل خداوند پس از هشتمین مرحله اضافه شدن تجهیزات تخصصی زیرزمینی، شناورهای تندرو و تجهیزات پهپاد، سطح اشراف هوشمندانه بر خلیج فارس، تنگه هرمز و شمال اقیانوس هند بالا رفته و دشمن موذی خواب راحتی نخواهد داشت.»

دریادار تنگسیری بر حفظ امنیت پایدار در خلیج فارس و تنگه هرمز تاکید کرد و گفت: همواره گفته ایم که امنیت خلیج فارس بر عهده کشورهای منطقه است و بیگانگان باید هر چه سریعتر منطقه را ترک کنند. ممکن است. امنیت پایدار را تامین می کند که خط قرمز ماست و ما تحمل نمی کنیم که کسی در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز امنیت برقرار کند. ما در حال جدایی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید