ما در جغرافیای خلیج فارس امنیت پایدار برقرار کرده ایم

ساعت: 21:41
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796528

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: این نیروها با تلاش رزمندگان دریادل موفق به برقراری امنیت پایدار در جغرافیای خلیج فارس شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه) از جزایر خلیج فارس بازدید کردند.

دریادار تنگسیری در این بازدید ضمن تشکر از رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: همه مردم بتوانند از این نعمت الهی استفاده کنند.

وی افزود: امروز حاکمیت و حراست نیروی دریایی سپاه در سطح، زیر و بالای سطح در خلیج فارس و تنگه هرمز با اعمال اصل کنترل باند و باندها به نحو مطلوب و پایدار اعمال می شود. هوش.”

فرمانده ناوگان سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه با دستور حکیمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با سازماندهی بیش از 48 هزار نفر در شمال و جنوب، نزدیک به سه سال است که موفق به تشکیل بسیج نیروی دریایی شده است. سازماندهی نیروهای توانمند، جهادی و با انگیزه برای ارائه خدمات، ایجاد امنیت پایدار، توسعه سواحل، ایجاد اشتغال و ارتقای جزایر.

دریادار تنگسیری با ارزیابی حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جزایر خلیج فارس گفت: نیروی دریایی سپاه در راستای مقابله با قاچاق کالا، سوخت، دام و محیط زیست دریایی بر اساس الزام مجلس شورای اسلامی گام های ارزنده ای برداشته است. با انجام اقدامات همه جانبه و موثر، حمایت های مناسبی را در این زمینه ها انجام دهد.

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در این بازدید گفت: هدف از سفر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به استان هرمزگان، بازدید از جزایر استراتژیک خلیج فارس و برخی سواحل و استاندار محترم است. هرمزگان آماده است.

وی گفت: اقدامات نیروی دریایی سپاه در حوزه امنیت و ثبات دریایی، مبارزه با قاچاق گسترده و سازمان یافته دام، سوخت، کالا و اغتشاشات زیست محیطی در دریا از تلاش های شایسته و خالصانه سردار ستودنی و قابل تقدیر است.تنگسیری «و با تشکر از دریاداران نیروی دریایی سپاه.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از سفر به جزایر نازایی و بازدید اعضای این کمیسیون، افزود: در فصل بودجه لایحه بودجه 1401 به ویژه برای حمایت از پروژه های عمرانی هستیم. و زیرساخت ها در حوزه های خدماتی، امور شهری، رفاهی، حمل و نقل هوایی دریایی، بهداشت، آموزش، آب و برق، آموزش و پرورش و صنایع پردرآمد که هر کدام در تثبیت امنیت نقش دارند، اقدامات ویژه ای برای این سه کشور انجام شود. جزایر بوموس، بزرگ و کوچک، تنب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید