سردار تنگسیری: امنیت پایدار خلیج فارس و تنگه هرمز خط قرمز ماست

سردار تنگسیری: امنیت پایدار خلیج فارس و تنگه هرمز خط قرمز ماست

روز جدید فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هیچکس را تحمل نمی کنیم که در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز امنیت برقرار کند.

امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان مناطق مستقل و قرارگاه های ناوگان سپاه با تبریک سالروز ولادت امام بقیه الله الاعظم (عج) و تشکر از توفیق پاسداری گفت: جهادگر و انقلابی در همه زمان‌ها و مکان‌ها موظف و موظف است در حفظ همه‌جانبه مصالح و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کند و همواره تحرکات دشمن خود را با هوشیاری و هوشیاری کامل رصد کند.

وی ادامه داد: دفاع ما دفاع تهاجمی است و برای دفاع اگر حرکتی تهدیدآمیز علیه دشمنان انقلاب انجام شود منشأ آن تهدید را از بین می بریم.

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان همواره به دنبال سرکشی و ضربه زدن هستند و ما باید همواره آمادگی و قدرت رزمی خود را بدون گرفتار شدن در استکبار و غفلت برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی افزایش دهیم.

سردار تنگسیری افزود: تا آخرین نفس معرفت اسلام و دین خدا با ائمه و شهدا عهد بسته ایم و همراه با ملت عزیزمان در گام دوم انقلاب، مصمم تر از همیشه برای دستیابی به دستاوردی نوین هستیم. تمدن اسلامی و آماده شدن برای طلوع خورشید بقیه الله «ارواحنا فداه) در راه ولایت بمانید.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: همه رزمندگان و فرماندهان نیروی دریایی سپاه از مقر فرماندهی تا آخرین مرحله عملیاتی باید قدر صحنه رویارویی را بدانند، تحرکات دشمن را با چشمانی بیدار تماشا کنند و از دشمنی دشمن غافل نشوند.

وی یادآور شد: بحمدالله پس از مرحله هشتم پیوستن تجهیزات تخصصی زیرزمینی، شناورهای تندرو و تجهیزات پهپاد، سطح اشراف هوشمند بر فراز خلیج فارس، تنگه هرمز و شمال اقیانوس هند افزایش می یابد و دشمن موذی خواب راحتی نخواهد داشت.»

دریادار تنگسیری در پایان بر حفظ امنیت پایدار در خلیج فارس و تنگه هرمز تاکید کرد و گفت: ما همواره اعلام کرده ایم که امنیت خلیج فارس بر عهده کشورهای منطقه است و بیگانگان باید منطقه را ترک کنند. هرچه زودتر.” نشان دهنده ثبات امنیت پایدار و امنیت آن برای ما خط قرمز است و ما تحمل نداریم که کسی در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز امنیت برقرار کند. ما در حال برچیدن این نقشه شوم هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید