امنیت پایدار و مطلوبی در شمال خلیج فارس برقرار شده است


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809385

بازدید فرمانده نیروی دریایی سپاه از نیروی دریایی سپاه در منطقه خلیج فارس

فرمانده کل سپاه گفت: با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی هوشمند بر اوضاع منطقه شمال خلیج فارس، امنیت پایدار و مطلوبی در این منطقه برقرار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از نیروی دریایی سپاه در منطقه شمال خلیج فارس، آمادگی رزمی و توان رزمی یگان های شناور، موشکی، جنگلی و پهپادی و اکثر تاکتیک ها و تاکتیک های جدید را از نزدیک زیر نظر گرفت. برنامه های ارتقاء توان رزمی را به فرماندهان یگان های عملیاتی اطلاع دهید.

فرمانده کل سپاه گفت: هدف از ادامه این بازدیدها و رصد وضعیت یگان های مستقر در شمال خلیج فارس، بررسی آخرین وضعیت آموزش رزمی یگان ها و رحمت خدا بر رزمندگان نیروی دریایی ارتش است. . در قلب منطقه سوم نیروی دریایی سپاه.»

دریادار تنگسیری گفت: تحقیقات میدانی حاکی از وجود روحیه غیرت دینی، شجاعت و رشادت نیروها و آمادگی کامل سیستم های عامل و تجهیزات در تمامی موقعیت های رزمی بزرگ است.

فرمانده ناوگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام سطح مثبت آمادگی برای حفاظت از مرزهای آبی و منافع و امنیت کشور عزیزمان گفت: با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی هوشمندانه بر اوضاع منطقه شمال خلیج فارس، این منطقه.

سردار تنگسیری با اشاره به نقش و تاثیر معنویت در آمادگی رزمی گفت: برای پیشرفت و ارتقای نیاز است که توجه بیشتری به آن داشته باشیم.

سردار تنگسیری پس از این بازدید با حضور در یادواره شهدای والفجر 8 بر مزار شهدای والفجر 8 و یادواره شهدای والفجر 8 ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید