امکانات بهداشتی و خدمات گردشگری در سواحل وجود داشته باشد/ نارضایتی مردم از وضعیت طرح بهسازی دریا


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882647

محمد کریمی از وضعیت بد بهداشتی و گردشگری در سواحل ساری به شدت انتقاد کرد و گفت: دادستانی این وضعیت را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; در پی بازدید رئیس کل دادگستری مازندران از سواحل استان و تاکید وی بر نظارت بر دادستان های حقوق عامه، محمد کریمی، دادستان مرکز استان عصر امروز از پروژه سالم سازی سواحل ساری بازدید و از وضعیت بد بهداشتی و گردشگری آن به شدت انتقاد کرد.

کریمی در بازدید از ساحل ساری با بیان اینکه سواحل مازندران همواره یکی از مقاصد مهم گردشگری برای مردم منطقه و مسافران به شمار می رود، اظهار داشت: این سواحل همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. وی بیان کرد: مردم از نقاط مختلف خسته از زندگی در ماشین، استرس و نگرانی و به دور از هیاهوی زندگی روزمره می خواهند در کنار ساحل به آرامش روحی و سلامت جسمانی برسند. اما با مشاهده وضعیت بد بهداشتی و گردشگری و عدم توجه به مسائل بهداشتی و تغذیه عمومی از حضور در سواحل ابراز نارضایتی و پشیمانی می کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان ذیربط باید با به روز رسانی امکانات، تجهیزات زیرساختی و گردشگری و ارتقای خدمات، رضایت گردشگران و هموطنان را از طرح ارتقای سلامت سواحل استان تضمین کنند و دادستانی مرکز استان نیز این وضعیت را به عنوان یک موضوع پیگیری خواهد کرد. متهم دولتی

دادستان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: زمانی که مردم از وضعیت طرح بهداشتی ناراضی هستند ترجیح می دهند شنا کنند و از ساحل خارج از طرح دریا استفاده کنند و این امر باعث افزایش غرق شدگی در دریا شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: با حکمرانی مناسب باید راهکاری برای بهبود خدمات رسانی به مردم اندیشیده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید