امکان راه اندازی مونوریل به منطقه پردیزان کوم / مونورلا کوم جایگزین خط B مترو می شود.

ساعت: 16:26
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796480

امیدها برای تعیین تکلیف پروژه ای به جا مانده از دولت های قبلی زنده شد.

وزیر کشور با اشاره به راهکارهای موجود برای احیای پروژه مونوریل گفت: امکان راه اندازی مونوریل به منطقه پردیزان کوم وجود دارد و باید بررسی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم فردا، احمد وحیدی وزیر کشور امروز در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کوم از پروژه های شهرستان کوم بازدید کرد. موروثی، اولی احیا شد.
وی در حاشیه جلسه بررسی وضعیت پروژه های قطار شهری کوم که با حضور ذوالنور نماینده کوم در مجلس شورای اسلامی، شهردار کوم، مدیران وزارت کشور و مسئولان شهری کوم در جمع خبرنگاران برگزار شد، گفت: مترو و مونوریل به تفصیل مورد بحث قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در بحث مترو نیاز مبرمی به تست گرم در کوم وجود دارد، گفت: در این جلسه چند گزینه برای تامین واگن مطرح شد. این گزینه ها با دو هدف ارائه واگن های تست گرم و حمل و نقل مسافر پیشنهاد شده اند.
وزیر کشور پنج گزینه پیشنهادی برای تحویل واگن مترو کوم را تشریح کرد و افزود: برخی گزینه ها مقرون به صرفه تر و برخی دیگر پایدارتر هستند.
وی ادامه داد: پس از مطرح شدن این 5 گزینه قرار شد طی دو سه هفته آینده مشکلات مختلف آنها بررسی شود و در نهایت به نتیجه برسیم.
واحدی با اشاره به بحث های انجام شده در این جلسه درباره سرنوشت پروژه مونوریل گفت: مونوریل می تواند جایگزین خط دوم مترو در کوم شود.
وی با اشاره به گزینه های احتمالی برای ادامه مسیر مونوریل افزود: در مورد ادامه این پروژه صحبت شد. به عنوان مثال، ادامه پروژه می تواند در محل انجام شود.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه در حال حاضر نمی توان زمان مشخصی برای تعیین تکلیف مونوریل به کوم اعلام کرد، افزود: مهم این است که به تصمیماتی رسیده ایم و باید آنها را به جلو ببریم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید