امکان لغو تمامی ماموریت های بین المللی تنیس افزایش یافته است/ حتی ست تمرینی هم نداریم فقط شعار شنیدیم!


ساعت: 23:47
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812765

به جای تشویق و پاداش، باید اخبار ناراحت کننده بدهیم.

دبیر فدراسیون تنیس گفت: فدراسیون تنیس حتی لباس تمرینی تیم ملی ندارد و معمولا فقط شعار حمایت می شنویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزین ضیا آذری، دبیر فدراسیون تنیس درباره برداشت همه وجوه به حساب این فدراسیون از سازمان مالیاتی کشور گفت: برای دادن خبر ناراحت کننده به خانواده تنیس کشور.

وی افزود: ورزش قهرمانی کشور نیازمند حمایت همه جانبه است. به خصوص ورزش هایی مانند تنیس که پوست را می کند و استعدادهای بزرگی را کشف و به ارمغان می آورد، اما میلیاردها دلار از حساب مسدود شده فدراسیون برداشته شده است تا تمام فعالیت های حرفه ای و برنامه ریزی های میان مدت و بلندمدت متوقف شود.

ضیاء آذری گفت: در فدراسیون تنیس هر روز با انواع مشکلات مواجه بودیم اما به اعزام تنیسور ادامه دادیم. خوشبختانه بازیکنان تیم ملی باعث افتخار مردم ایران شدند و در بازی های مختلف پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوردند اما اکنون با مشکلات سخت تری روبرو هستیم.

وی درباره تکلیف اعزام ملی پوشان به مسابقات قهرمانی آسیا و غرب آسیا گفت: در شرایط فعلی احتمالاً همه اعزام ها لغو خواهد شد. واقعیت این است که پولی را در حساب اصلی فدراسیون نگه داشتیم تا بخشی از هزینه اعزام بازیکنان ملی به مسابقات بین المللی را پرداخت کنیم. حتی با کارکنان وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد در این باره صحبت کردیم و قول حمایت دادیم اما در نهایت بودجه حواله ها از سازمان مالیاتی خارج شد تا با چالش جدی مواجه شویم.

دبیر فدراسیون تنیس تاکید کرد: با مشکلات اساسی مواجه هستیم. فدراسیون تنیس حتی لباسی برای تمرین تیم ملی ندارد. بودجه فدراسیون بسیار ناچیز و ناکافی است و برای موارد فعلی کافی نیست و از نظر حمایت معمولا فقط شعار می دادیم اما هیچ وقت از حل این مشکلات ناامید نشدیم.

وی در پایان گفت: اکنون شرایط تغییر کرده و باید چاره اندیشی شود وگرنه زحمات چند ماهه بازیکنان و مربیان همراه با برنامه ریزی، چشم انداز و هدف گذاری برای فدراسیون از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید