امیدوارم نتایج تایلند نقطه شروع بازی های آسیایی باشد


ساعت: 12:36
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815742

ملیپوش با سابقه کایاک سواری ایران گفت: تمرینات زیر نظر پدرو ما را به دریچه جدیدی از فناوری قایقرانی برای ما هدایت کرد و پیشرفت خود را روز به روز احساس می کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امین بوداگی گفت: برای من که در این 2 سال تجربه تمرین با مربیان مختلف خارجی را داشتم، تمرینات پدرو واقعا نشان داد که چقدر از دانش جهانی عقب هستیم.

وی ادامه داد: البته رشته ای که در دهه 70 وارد ایران شد و سابقه 30 ساله دارد با فردی که حداقل 100 سال سابقه دریانوردی در اروپا داشته باشد، بسیار متفاوت است. سالها با مربیان خارجی و دانش ما محدود به علوم بومی بود. بنابراین مجبور شدیم با دنیای خارج از ایران ارتباط برقرار کنیم تا نسلی از مربیان و ورزشکاران با سوابق مختلف تربیت کنیم.
بوداگی درباره تمرینات پدرو گفت: خدا را شکر با شروع اردوها و تمرینات پدرو پنجره جدیدی از تجهیزات قایقرانی به روی بچه ها باز شد و روز به روز به حرکت راحت قایق پی بردیم.
قهرمان دو بازی آسیایی گفت: روز اول پدرو جمله ای گفت که همه ما را به فکر فرو برد. گفت تا الان همیشه همان کارهایی را انجام داده ای که تمام دنیا انجام می دهند. من می خواهم تمریناتی را انجام دهم که همه نمی توانند انجام دهند و نشان دهند، و برای همه شما نیاز به تمرین و صبر دارد، می خواهم پنجره جدیدی از فشار تمرین را تجربه کنید.
وی تاکید کرد: واقعا این اتفاق افتاد، روزی 5 تا 6 تمرین حتی اگر اسمش سخت باشد چه برسد به انجام آن.
بوداگی گفت: خدا را شکر توانستیم این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم و تیمی را آماده بازی های آسیایی کنیم.
وی درباره مسابقات قهرمانی آسیایی پیش رو گفت: امیدوارم نتایج تایلند نقطه شروع بازی های آسیایی باشد. و ما می توانیم بهترین های خود را در ماه سپتامبر ارائه کنیم.
قهرمان کایاک ایران با اشاره به سختی های راه قهرمانی خاطرنشان کرد: آخرین حرف من به نسل جوان و کسانی که به امثال من امین بوداقی نگاه می کنند این است که استقامت کنند و ایمان درونی خود را از دست ندهند. اینجا در اردوهای ملی هرکسی که قدرت عضلانی یا استقامت قلبی و عروقی بیشتری دارد نمی ماند! اینجا هرکس صبورتر و استقامت کند پیروز میدان می شود.

نیروانا اسدبیگی همچنین گفت: در هر مسابقه همه شرکت کنندگان در بهترین شرایط خود هستند و مطمئناً این بار هم رقبا قدرتمند هستند اما ما نیز سعی می کنیم پر از مسابقات برگردیم.

وی ادامه داد: شرایط ما با دوندگان اسلالوم در آسیا به ویژه شرق آسیا متفاوت است و شرایط ما از نظر تجهیزات متفاوت است اما همیشه نشان داده ایم که با تلاش و تمرین بهترین ها را پیدا خواهیم کرد.
اسدبیگی همچنین گفت: زمانی که قرار شد نماینده ایران در مسابقات باشم به خودم قول دادم از هیچ تلاشی دریغ نکنم و نماینده شایسته ای برای بانوان ایران در مسابقات باشم.
وی افزود: مسابقات ملی و بین المللی میدان مسابقه افرادی است که تمرینات متمرکز، تلاش قوی و روحیه قوی برای یافتن بهترین ها داشته اند.
دارنده مدال نقره اسلالوم انتخابی المپیک جوانان تاکید کرد: تاکنون در تمامی مسابقاتی که حضور داشته ام با تمام توان شرکت کرده ام و به دنبال کسب نتیجه درخشان در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند هستم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم. تلاش های من را برآورده می کند و همه را به من می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید