امیدواریم در جام جهانی آرژانتین حضور پیدا کنیم


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895542

موفقیت های اسکیت در کشور قابل توجه است

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: موفقیت های اسکیت در کشور قابل توجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مجید حنارهو در حاشیه مجمع انتخابی هیات اسکیت فارس گفت: 12 رشته تحت پوشش این فدراسیون هستند که اسکیت بازی، اسکیت سرعت، اسکیت آلپاین، اینلاین هاکی، آزاد رول بال و اسکیت هاکی روی یخ، اسکیت برد، رولر فری استایل که هر کدام جذابیت های خود را دارند از رشته های فعال این فدراسیون هستند.

وی افزود: در گذشته فدراسیون بیشتر با هاکی سرعتی و اینلاین مانور می داد، اما اکنون این خانواده رشد کرده و در رشته آزاد دختران چندین عنوان جهانی کسب کرده است و در هاکی روی یخ که دو سال است فعال است، در دسته هستیم. نایب قهرمان 4 جهان این نشان از رشد این مناطق دارد.

هنرجو افزود: اخیرا میلاد صالحی در 100 متر اول اروپا شد و در رشته هاکی اینلاین آسیا پسران قهرمان و دختران سوم آسیا شدند و این موفقیت ها حاصل تلاش تیم های استانی است که تلاش کرده اند. در این زمینه خوب است و استان فارس نیز در این زمینه موفق بوده است.

رئیس فدراسیون اسکیت در ادامه سخنان خود به مسابقات جهانی که طی دو ماه آینده در آرژانتین برگزار می شود اشاره کرد و گفت: امید به کسب سکو در سبک های آزاد و سرعت وجود دارد.

وی افزود: بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین که یک سال به تعویق افتاد فرصت خوبی است تا در 4 رشته ای که در آن حضور خواهیم داشت بیشتر تمرین کنیم.

رئیس فدراسیون اسکیت خواستار حمایت بیشتر از ورزش اسکیت شد و افزود: حدود 30 هزار ورزشکار ساماندهی شده و چندین مقام آسیایی و بین المللی در این رشته کسب شده است. موفقیت های اسکیت در کشور قابل توجه است.

این دانش آموز گفت: فارس در این رشته سابقه خوبی دارد و ورزشکارانی مانند علی ستار و محمد سروش مهر به عضویت تیم ملی درآمدند و انتظار داریم مجمع اسکیت از تمام ظرفیت خود برای موفقیت اسکیت بازان فارس استفاده کند.

در جلسه انتخابات هیات اسکیت فارس، پیمان فولادی با 23 رای به عنوان رئیس هیات اسکیت فارس برای مدت چهار سال انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید