امیر خاتمی روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914157

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن روز ارتش را به نیروی دریایی تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ امیر خاتمی مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش با صدور بیانیه ای روز ارتش را به نیروی دریایی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

7 دسامبر; یادآور حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران است که با ایمان راسخ به اسلام، قرآن و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی همچون سدی آهنین در برابر انقلاب ایستادند. هجوم دشمنان قسم خورده این ملت بزرگ و در عملیات مروارید اعظم با تقدیم شهدای گرانقدر، آنان را مدافعان راستین و سرافراز این مرز و بوم و سرزمین مقدس نامیدند. نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه‌های بزرگ در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، همچون نگینی درخشان درخشید و در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان، حاکمیت دریایی را به دست آورد. این راه درخشان، هیچ گاه از تلاش و حرکت به سوی قله های پیشرفت باز نمی ایستد و توانایی متوقف نمی شود و با اتکال به الطاف الهی و تدابیر و رهنمودهای حکیمانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) و استقامت و تلاش فرماندهان و افسران غیور، پرتلاش و انقلابی با نیروی راهبردی برای افزایش توانمندی ها و آموزش های همه جانبه برای مقابله با تهدیدات مختلف و کسب مزیت بازدارندگی ملی.

امروز خدای متعال را شاکریم که با حمایت و پشتیبانی صنایع دفاعی بومی و با بهره‌مندی عملیاتی از تمامی تجهیزات و دستاوردهای ایران از جمله جماران، دانا، دماوند، سپر و زیردریایی‌ها، چشم بدخواهان ملت رشید را در ایران کور کرده است. مانند فاتح، غدیر و… عرصه آب ملی و بین المللی به عنوان نیرویی مطمئن و اطمینان بخش پیام آور صلح و امنیت برای همسایگان بوده و امنیت مرزهای آبی کشورمان را تضمین کرده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی دریایی دلاور بویژه شهدای مظلوم ناوچه همیشه قهرمان پیکان فرا رسیدن 16 آذر را به تمامی فرماندهان، رزمندگان و کارکنان خستگی ناپذیر نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم. روز نیروی دریایی. و از درگاه خداوند متعال عزت و سربلندی روزافزون همرزمان عزیزم در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دفاع از حریم و کیان ایران اسلامی مسالت دارم.

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور نظامی
سرتیپ ستاد دکتر امیر خاتمی

دیدگاهتان را بنویسید