انتخابات اتحادیه اتاق های اصناف کشور بدون تاخیر برگزار شد/ مشارکت 94 درصدی اعضا


ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900148

دبیر شورای عالی نظارت بر تشکل های صنفی کشور:

دبیر شورای عالی نظارت بر تشکل های صنفی کشور از برگزاری بدون تاخیر انتخابات اتحادیه اتاق های اصناف در ۷ شهریورماه خبر داد و گفت: این انتخابات با شرکت ۹۴ درصدی اعضا برگزار شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمعلی مهدوی، دبیر شورای عالی نظارت بر تشکل های صنفی کشور با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، انتخابات اصناف به تعویق افتاد، گفت: از ابتدای سال جاری به پایان شهریور ماه جاری می شود. 1415 انتخابات صنفی به صورت مرحله‌ای برگزار و به عضویت آن درآمدند.
وی افزود: پس از برگزاری انتخابات صنفی در 7 شهریورماه، انتخابات اتحادیه های صنفی کشور به صورت همزمان و هماهنگ و بدون تاخیر در 222 شهرستان برگزار شد که 94 درصد اعضا در آن شرکت کردند.
مهدوی گفت: در دو سال گذشته در 83 شهرستان انتخابات اتاق ها برگزار شده و پس از پایان دوره 4 ساله انتخابات آنها نیز برگزار می شود.
دبیر شورای عالی نظارت بر تشکل های صنفی کشور تاکید کرد: پیگیری مجدانه مقام عالی وزارت که ریاست شورای عالی نظارت بر تشکل های صنفی کشور را نیز بر عهده دارد، انتخابات در موعد مقرر و بدون تاخیر برگزار می شود، افزود: تا یک ماه آینده انتخابات اعضای اتاق اصناف ایران برگزار می شود و در این راستا اعضا موظفند نمایندگان خود را معرفی کنند، بنابراین در این انتخابات حدود 150 نفر حضور داشتند. به عنوان اعضای اتاق اصناف ایران معرفی خواهند شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه دوره برگزاری این انتخابات 4 سال یکبار است، گفت: این انتخابات بدون تفاوت و کاملا موفق و بر اساس پیش بینی ها برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید