اصناف سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند/ اصناف تاثیرگذارترین نقش را در تاج و تخت و بازار داشته اند.


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877904

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

ایرج حسن پور گفت: اصناف همواره در کنار مردم بوده و حتی در شرایط سخت اقتصادی بازار کالا را فراهم کرده و در زمان ابتلا به بیماری کرونا نقش موثر و چشمگیری دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، ایرج حسن پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ظهر امروز در نشست هم اندیشی و تجلیل از فعالان زاهدانی با تبریک روز ملی اصناف اظهار داشت: اصناف در پیروزی انقلاب، دوران. جنگ تحمیلی بود و در همه عرصه ها در کنار نظام و ولایت فقیه بود و همچنان از همان روزهای اول بر همین توافق ایستاده است.


وی افزود: اصناف همراهان همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در تمام صحنه های مختلف همراه نظام بوده اند و پس از انقلاب نیز اصناف به حمایت از حریم مقدس ادامه می دهند.


مدیرکل صمت استان گفت: اصناف نیروهای قابل اعتماد، پرتلاش، مردمی و خط مقدم نظام و انقلاب هستند و اصناف نباید فراموش شوند و مشکلاتشان حل شود.


وی گفت: اصناف سربازان اقتصادی کشور هستند و همواره در خط مقدم حمایت از دولت و برنامه های آن بوده و خواهند بود.


حسن پور با بیان اینکه بیش از 47 هزار اتحادیه در سیستان و بلوچستان فعال است، ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت در 18 شهرستان سیستان و بلوچستان دارای دفتر و نمایندگی و 9 شهرستان استان دارای اصناف و 162 اتحادیه در حوزه توزیع، تولید و خدمات.


وی اذعان داشت: اصناف و بازار در این شرایط سخت اقتصادی و در این جنگ وحشیانه تحریمی همواره به مردم احترام گذاشته و در شرایط سخت کرونری در کنار من بوده اند و با تمام ظرفیت در کنار اصناف و بازار هستیم. “


وی افزود: در دوران سلطنت، کشورها ادعا می کردند که کمبود سرمایه، اصناف و تجهیزات وجود ندارد، اما مردم برای تهیه لوازم به مغازه ها حمله می کردند تا اینکه در کشور ما این اتفاق افتاد و اجناس در انبارها و اسکله های داخل انبار شد. کشور. فراوان بود، هرچند تحریم ها بر اصناف فشار وارد کرد و حمایت و همدلی واحدهای صنفی آن دوره را پشت سر گذاشتیم.


مدیرکل صمت گفت: هوشمندسازی نانوایی ها در کشور در حال اجراست و حدود 1500 دستگاه کارتخوان در استان برای بهبود وضعیت نان و جلوگیری از قاچاق آرد توزیع شده است.


وی خاطرنشان کرد: اتحادیه های بدون مجوز یکی از مهمترین دغدغه های ما هستند که بیش از 7 هزار اتحادیه در زاهدان فعالیت می کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید