انتظار حضور کشورهایی از 5 قاره در مسابقات ایران را داریم


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815231

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ; سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با رافائل سانتونیا رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی در محل این کمیته دیدار کرد.

در ابتدای این نشست صالحی امیری ضمن خیر مقدم گفت: نصیرزاده ظرفیت های جدیدی در فدراسیون پرورش اندام ایجاد کرده و قطعا در آسیا و بین المللی موفق تر خواهد بود و اهدافش این است که به عنوان یک نیروی بزرگ در دنیا، المپیک ملی باشد. کمیته و وزارت ورزش نیز از آن حمایت می کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر جایگاه قهرمانان پرورش اندام ایران در آسیا و جهان از رافائل سانتونجا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام خواست تا به جمهوری اسلامی ایران کرسی های جهانی بدهد و از نصیرزاده در این زمینه حمایت کند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و توجه ما به ورزش ناب، خوشبختانه نصیرزاده در سال گذشته گام های جدی در راستای ایجاد ورزش ناب برداشته است. با توجه به اینکه آکادمی ملی المپیک یکی از 12 آکادمی برتر دنیاست و در 4 سال گذشته 300 دوره آموزشی برگزار کرده است و سخت افزار و نرم افزار کافی برای برگزاری دوره های آموزشی داریم و برای سال 2022 توسعه آموزش در ایران، آسیا و بین المللی را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی گفت: از شما دعوت می کنم با حضور در این مرکز، با برگزاری و برگزاری دوره های آموزشی در سطح آسیایی و بین المللی، ارتباط قوی تری با ما ایجاد کنید.

رافائل سانتوجا، رئیس اسپانیایی فدراسیون جهانی بدنسازی، گفت: ما معتقدیم که ورزش، به ویژه بدنسازی، نه تنها بدن را تغذیه می کند، بلکه به کاهش استرس و بهبود سلامت روان و روحیه کمک می کند، اما باید این کار تنها با ورزش امکان پذیر نیست. ، اما مستلزم سبک زندگی مناسب است که شامل غذا خوردن در کنار ورزش صحیح می باشد.نقش آموزش در رسیدن به این سبک زندگی بسیار مهم است و خوشحالم که شما نیز به آموزش توجه ویژه ای دارید.

وی ادامه داد: بدنسازی با شاخه های مختلف تناسب اندام و بدنسازی میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد، بنابراین ما به آن فراتر از ورزش و بیشتر به عنوان یک سبک زندگی نگاه می کنیم. درست است که ورزش قهرمانی بسیار مهم است، اما در پشت صحنه باید پیام روشنی درباره شیوه درست زندگی بدهیم و رسالت ما باید چهره استراتژیک داشته باشد.

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام افزود: موضوع مبارزه با دوپینگ و افزایش آگاهی در این زمینه برای ما بسیار مهم است و با وجود اینکه وادا را به دقت دنبال می کنیم، موضوع آموزش مبارزه با دوپینگ نیازمند آموزش بیشتر مدیران و نسل جوان است. ریشه کن شدن دوپینگ و همچنین حذف افرادی که دوپینگ توزیع می کنند و مواد مخدر مصرف می کنند بسیار مهم است تا نسل جوان به ورزش ناب روی بیاورد.

وی ادامه داد: با وجود شیوع بیماری عروق کرونر، مسابقاتی را با حضور 102 کشور برگزار کرده ایم و به تازگی بخش چالش تناسب اندام را با 40 کشور جدید راه اندازی کرده ایم و انتظار نداریم دوباره شرکت کنیم. انتظار داریم مسابقات بعدی در آذرماه امسال با حضور کشورهایی از 5 قاره میزبان ایران باشد.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز در پایان گفت: به زودی موضوع حضور فدراسیون پرورش اندام ایران در سطح آسیا را با شیخ احمد مطرح خواهم کرد و در صورت نهایی شدن کمیته ملی المپیک حمایت کامل خواهد کرد. آی تی.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید