انتظار می‌رود در مواجهه با بانک‌ها دولت در کنار مردم بایستد

امام جمعه موقت بندرعباس:

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: در بحث عمره که ثبت نام آن از مدت ها قبل آغاز شده است، انتظار می رود دولت در مقابله با بانک ها در کنار مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

حجت الاسلام والمسلمین عطاءالله میرزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به بیان صفات و ویژگی های بانوی دو عالم پرداخت و اظهار داشت: حال حاضر. عزت در جبهه مقاومت و تشیع در سایه امامت یکی از فرزندان حضرت زهرا(س) استقرار یافت و این امر باعث شد که نسل مبارک این بانو پرچمدار جهان در عرصه دعوت باشند. به توحید

وی افزود: برکات حضرت زهرا سلام الله علیها بسیار است، یکی از برکات آن حضرت که مردم ملل مختلف جهان را از یوغ و استعمار نجات داد وجود امام حسین علیه السلام بود. مردم به لطف او توانستند با ابرقدرت ها بجنگند و خود را نجات دهند.

امام موقت بندرعباس فرمودند: شخصیت حضرت زهرا(س) نیاز به تفسیر و تبیین دارد، ما نباید فقط به عنوان یک زن، مادر یا همسر به ایشان نگاه کنیم، بلکه باید به دنبال خط سیر، مفاهیم و آموزه های وجودی ایشان باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد و اظهار داشت: دولت همواره نشان داده حافظ مردم است و حقوق عمومی را حفظ کرده است، لذا در امر عمره که ثبت نام آن از مدت ها قبل آغاز شده است. انتظار می رود در مواجهه با بانک ها دولت در مقابل مردم بایستد.

میرزاده در بخشی دیگر از سخنان خود به مشکل آمریکا و استکبار این کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه با تبلیغات دروغین دشمنان چنین وانمود می شود که آمریکا مدعی حقوق بشر است و به فکر بشریت است، اما وقتی نگاه می کنید. در حقیقت، شما به راحتی می توانید آن را درک کنید.» اینطور نیست.

وی ادامه داد: آمریکا در سال‌های اخیر بارها قطعنامه‌های سازمان ملل را وتو کرده است و تنها در مورد فلسطین و کشتار وحشیانه مردم توسط رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل، خود را حامی اصلی کودک نشان داده است. قاتلان .



آیا این خبر مفید بود؟