انتقاد از تیم پرسپولیس: یحیی نباید از دربی بترسد

انتقاد از تیم پرسپولیس: یحیی نباید از دربی بترسد

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲ بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست دهد تا با پیروزی راهی دربی پایتخت شود. هر دو گل پرسپولیس در این دیدار را رضا اسدی با ارسال مهدی ترابی به ثمر رساند.
مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد فنی شاگردان یحیی گل محمدی گفت: پرسپولیس در روزی برد که خوب نبود و اینجا جای شکر دارد. پرسپولیس عملکرد فنی چندانی نداشت و در دو ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شد. این ممکن است چیز خوبی باشد و نشان دهد که قرمزها برای ضربات ایستگاهی برنامه دارند، اما برای مسابقات بزرگتر تیمی که برای قهرمانی می جنگد همیشه باید برنامه های متنوع تری داشته باشد.

او به تامیروف گفت: او یک مهاجم فعال به نظر می رسد، اما نقص هایی دارد. مهاجم نباید مدام مدافعان حریف را زیر سوال ببرد و در کارهای تهاجمی کمتر نفس بکشد. او با قاضی هم دعوای زیادی داشت و این خوب نیست. او باید به وضعیت صحیح توجه کند تا در هنگام زدن آخرین ضربه در وضعیت صحیح قرار گیرد. او با استعداد است اما برای هماهنگی بیشتر و آمادگی کامل به زمان نیاز دارد.

فنونی زاده درباره شانس پیروزی پرسپولیس در دربی توضیح داد: دوست داریم پرسپولیس برنده شود و بتواند فاصله خود را با استقلال کم کند، اما برای بردن دربی نباید ترسید و با 1-3-2- بازی کرد. سیستم 4. گل محمدی اگر بخواهد برنده شود باید حداقل با دو مهاجم بازی کند، دیدار استقلال با صنعت نفت نشان داد آبی ها از ابتدا هجومی داشتند و برای خنثی کردن این تاکتیک، پرسپولیس باید کوارتر اول را کنترل کند.

دیدگاهتان را بنویسید