هشدار به یحیی؛ پرسپولیس با این شرایط باید از استقلال بترسد

هشدار به یحیی؛  پرسپولیس با این شرایط باید از استقلال بترسد

سیدعلی موسوی مهاجم سابق استقلال درباره شرایط دو تیم پایتخت قبل از دربی گفت: استقلال و پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. استقلال در بازی قبل با 6 گل هوادار را شکست داد و پرسپولیس با برد راهی دربی خواهد شد. به نظر من این مسابقه فینال لیگ است و هر تیمی که برنده شود از نظر روانی می تواند قهرمان شود. شاید سپاهان روی کاغذ و جدول شانس بیشتری داشته باشد اما اگر تیمی در دربی پیروز شود، سپاهان هم به شدت احساس خطر می کند.

وی افزود: البته بازی های سپاهان نسبت به استقلال و پرسپولیس راحت تر است اما نباید فراموش کرد که تساوی در دربی به درد هر دو تیم نمی خورد. اگر بازی استقلال و پرسپولیس مساوی شود، شک نکنید کار در جام قهرمانی برای هر دو تیم تمام می شود و سپاهان در هفته های پایانی با روحیه بازی می کند.

مهاجم سابق استقلال در پاسخ به این سوال که کدام تیم آمادگی بیشتری برای پیروزی در این دیدار دارد، گفت: قطعا استقلال شرایط بهتری دارد. درست است که پرسپولیس تیم خوبی است اما باید در این شرایط از تیم ساپینتو بترسد که استقلال در بازی قبل 6 گل به حریف خود زد. استقلال در همه پست ها بازیکنان آماده ای دارد و از همه مهمتر به اوج بلوغ تاکتیکی رسیده است. خط حمله استقلال بسیار خطرناک است و مطمئنا برای هر خط دفاعی مشکل ایجاد می کند.

موسوی درباره اینکه چه پیش بینی از گلزنان این دیدار دارد، گفت: در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. نمی توان گفت کدام بازیکن گل می زند، اما همه عوامل تهاجمی در هر دو تیم خطرناک هستند. در پرسپولیس مهره هایی هستند که هر لحظه می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. خط حمله این تیم نفراتی دارد که در بازی های گذشته برای این تیم گلزنی کرده اند.

وی در مورد اینکه آیا فکر می کند دربی برنده دارد یا خیر، گفت: به نظر من هر دو تیم قدرت زیادی دارند و این بازی قطعا یک برنده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید