تیم برنده نباید مورد انتقاد قرار گیرد


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814032

پیشکسوتان حاضر در مراسم قرعه کشی جام حذفی چه گفتند؟

پس از پایان مراسم، پیشکسوتان حاضر در مراسم قرعه کشی جام حذفی به سخنرانی پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با حضور مجید نامجمطلق و فرشاد پیوس در محل برگزاری لیگ برگزار شد و تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

در پایان این مراسم فرشاد پیوس و مجید نامجمتولاق در مورد جام حذفی و قرعه کشی صحبت کردند.


* نوشیدنی: برای قضاوت خیلی زود است. هیچ کس نمی داند قهرمان کیست

فرشاد پای کاپیتان و سرمربی سابق پرسپولیس درباره قرعه قرمزها در جام حذفی گفت: قرعه بدی نداشتیم و بازی سختی در پیش داریم. آلومینیوم تیم کم است و هرکس دخالت کند به مرحله بعد می رود.

وی در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: شاید شرایط پرسپولیس خیلی خوب نباشد اما با توانایی یحیی رفته رفته رو به بهبود هستیم. ما سخت کار می کنیم، اما توانایی هایی داریم و می توانیم خوب کار کنیم.

پای با اشاره به باخت به نفت آبادان و عملکرد ضعیف حامد لاک در آن دیدار گفت: باخت بخشی از فوتبال است و هیچکس نمی داند قهرمان کیست. هنوز برای قضاوت زود است و لک گلوری خوب بود. روز بدی برای فوتبال بود و از این به بعد باید بهتر شود.

وی درباره خاطراتش از بازی با پیراهن پرسپولیس گفت: گل اولم با لباس پرسپولیس مقابل پرسپولیس بود و ناصر محمدهانی مرداد ماه آن را پرتاب کرد. اتفاق زیبایی بود و از آن زمان وضعیت بهتر شده است.


قطعا: نباید از تیمی که برنده می شوید انتقاد کنید

مجید نامجمطلاق، کاپیتان و مربی سابق پرسپولیس درباره تساوی آبی ها در جام حذفی گفت: نساجی تیمی است که فوتبال خوبی دارد و حرفه ای است و برای هر تیمی خطرناک است. معتقدم تیم قهرمان باید همه را برد و جام حذفی در رده دوم نیست.

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: روند استقلال بسیار خوب و با کیفیت بود، شاید بازی دیدنی نباشد اما نتایج خوبی گرفته شده است. تیم برنده نباید مورد انتقاد قرار بگیرد و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

نامجمطلاق درباره پیش بینی خود از ادامه لیگ و قهرمانی در این فصل گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و 27 امتیاز برای قهرمانی باقی مانده است. حساسیت دربی بسیار بالاست و نتیجه روی روند تیم تاثیر می گذارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید