انتقاد از دستاوردهای قانونگذاران نگران کننده شده است

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از ماموران نیروی انتظامی با عبارات زننده مجلس را توصیف کرده و به همه نمایندگان سخنان ناشایست می گوید. کار می کند. ما می دانیم که پلیس خادم مردم و وظیفه شناس است و مجلس همواره تلاش می کند از پلیس حمایت کند، اما خطاب به نمایندگان چنین سخنانی درست نیست.

وی همچنین گفت: معاونین حدود 12 تا 14 ساعت در روز کار می کنند. آیا نمایندگان مجلس به دنبال علف و غرور هستند یا به دنبال کار سیاسی؟ همه نمایندگان برای خدمت به مردم و کسب رضایت الهی تلاش می کنند. انتظار می رود رئیس پلیس با متخلف برخورد کند.

انتقاد از دستاوردهای نمایندگان مجلس نگران کننده شد/ درخواست عضو هیئت مدیره فرمانده ناجا برای برخورد با نیروهای «خطا»

نماینده مردم محله در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همواره از کل نیروی انتظامی حفاظت و حمایت کرده است اما این برخورد نامناسب نسبت به مجلس صحیح نیست.

محمد باکر کلیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سخنان سلیمی گفت: تذکر شما صحیح است اما تاکید می کنم صراحتاً مسئولان نیروی انتظامی و فرماندهان آنها بسیار پرتلاش هستند و در همه حال به وظایف خود عمل می کنند. سخنانی که علیه مجلس گفته شد واقعاً نامناسب است. امیدوارم فرمانده نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام دهد و اجازه ندهد این اتفاق تکرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید