انتقاد پیروج گوربانی از مصاحبه جنجالی فرهاد مجیدی

انتقاد پیروج گوربانی از مصاحبه جنجالی فرهاد مجیدی

پیروز گربانی در خصوص نتایج خوب استقلال در لیگ و اینکه آیا می توان آبی ها را مدعی اول قهرمانی دانست، گفت: استقلال نتایج خوبی کسب کرده است و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا شاهد قهرمانی این تیم باشیم. در چند سال آینده وقتی استقلال تا اینجای کار به این نتیجه رسیده است، می توان گفت این تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر را دارد.
وی با اشاره به دلایل موفقیت استقلال گفت: استقلال در حالت مدیریتی است. نکته دیگر اینکه قدرت دفاعی تیم بالاست و این به نتیجه گیری استقلال کمک کرد. به نظر می رسد سرمربی ایتالیایی نیز توانسته تاثیر مثبت خود را به نمایش بگذارد.

قربانی درباره اظهارات فرهاد مجیدی علیه دراگان اسکوچیچ و نظرش در این باره توضیح داد: مجیدی نظرش را گفت و حق داشت درباره آن صحبت کند یا از تیمش دفاع کند، اما فکر نمی‌کنم از ادبیات درستی استفاده کند.

مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم اسکوچیچ برای استفاده از یک بازیکن عادی به عنوان مدافع میانی درست بود؟ وی خاطرنشان کرد: وقتی سرمربی تیم ملی دو یا سه بازیکن در این پست داشته باشد، استفاده از یک فرد غیر روحانی منطقی نیست. این قطعا در مورد هافبک ها صدق می کند.

دیدگاهتان را بنویسید