کنسرت علیرضا گوربانی و علی قاسم اف برگزار می شود


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809556

علیرضا گوربانی و علی قاسم اف طی اجرای ویژه ای در اکسپوی دبی روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از اجراهای هنری غرفه کشورمان در اکسپوی دبی، کنسرت دو خواننده سرشناس ایرانی و آذربایجانی در آمفی تئاتر هزاره دبی برگزار می شود. برگزاری این رویداد در راستای اهداف نمایشگاه نزدیک به ملت ها و تاکید بر ویژگی های مشترک فرهنگی ایران و آذربایجان به عنوان نماد دوستی بین مردم و کشورها در نمایشگاه.

علیم قاسم اف مشهورترین خواننده جمهوری آذربایجان و از چهره های مشهور دنیای موسیقی است. او برنده جایزه IMC، معروف به جایزه نوبل موسیقی شد. این جایزه به کاسیموف برای کار مستمرش که آن را «بلبل شرق» می نامد، برای معرفی موسیقی مکام آذربایجانی اعطا شد.

گوربانی و کاسموف از ساعت 21 یکشنبه اول اسفند تا ساعت 22:30 به وقت دبی روی صحنه خواهند بود. در این برنامه نمایش هایی به زبان های فارسی و آذربایجانی به سرپرستی و تنظیم هنری حسام ناصری، نوازنده و آهنگساز پرشور اجرا می شود.

سامان صمیمی نوازنده سازهای کوبه ای و سازهای کوبه ای، میلاد محمدی نوازنده سازهای کوبه ای و سازهای کوبه ای، دارا دارایی، نوازنده گیتار باس، زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه ای، نوازنده سازهای کوبه ای پویا سرایی، نوازنده سازهای کوبه ای شایان ریاحی به همراه رئوف اسلاماف و نوازنده سازهای کوبه ای اجرا را همراهی می کنند.

دسترسی به وب سایت رسمی Expo 2020 به نشانی www.expo2020dubai.com برای همه دوستداران موسیقی رایگان خواهد بود. بنیاد رودکی مسئولیت رویدادهای هنری غرفه جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی دبی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید