انتقال رونالدینیو به ستاد اربعین برای سرمایه گذاری در یک فاجعه مدیریتی!

.

انتقال رونالدینیو به ستاد اربعین برای سرمایه گذاری در یک فاجعه مدیریتی!

رئیس ستاد اربعین که 6 روز پیش در اوج بازداشت های ناخواسته ده ها هزار نفر را در پشت مرزهای عراق نگه داشته و اعلام کرده بود هیچ کس اجازه عبور از مرزها را نخواهد داشت، اکنون 3 روز مانده به اربعین حسینی با آرامش اعلام کرد که همه مرزها. باز است، تردد در جاده ها نداریم و مشکلی برای تردد زائران از مرز وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری صراط مجید میراحمدی پس از تشریح این حالات گل و پیاز(!) از مردم دعوت کرد تا با خیال راحت به عتبات بروند و اربعین را در کربلا سپری کنند!

چند هفته قبل از اربعین ستاد مرکزی اربعین و سایر مراجع ذیربط از عزیمت 5 میلیون زائر ایرانی به کربلا خبر دادند.

اما 9 روز مانده به اربعین و در حالی که تنها 2.5 میلیون زائر از مرز عبور کرده بودند و 1.5 میلیون زائر همچنان در انتظار تردد از مرز بودند، در اقدامی بی سابقه تمامی مرزها را بسته و از همه مردم درخواست کرد. وی خواستار آن شد که در مسیر رسیدن به مرزهای عراق در هر کجای کشور هستند به شهرهای خود بازگردند.

فاجعه اداری مذکور در حالی رخ داد که تعداد زائران کمتر از پیش بینی ستاد اربعین بود، اما ضعف رهبری، عبور از مرز را غیرممکن کرد و ده ها هزار نفر دچار گرمازدگی شدند.

رئیس ستاد اربعین برای توجیه این بلا در مدیریت اعلام کرد که شرایط به گونه ای است که اگر مرزها را نمی بستیم فاجعه رخ می داد در حالی که فاجعه همان مدیریت این ستاد بود.

مسئولان برای جبران این بی تدبیری شروع به شکستن حرف های قبلی خود کردند و گفتند مرز بسته ای وجود ندارد! این مصون سازی به جایی رسیده است که میرا احمدی اکنون از مرزهای باز می گوید و مردم را به سفر دوباره به کربلا تشویق می کند. سخنگوی دولت در عین حال از عبور زائران از مرز 3 میلیون نفر خبر داد و آن را رکوردی جدید دانست و از این رو می توان ماجرای رسوایی اخیر مدیریتی را پشت این خبر پوشاند. پروژه ای که ستاد اربعین آن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و در حرکت رونالدینیو ابتدا اعلام کرد که هیچکس نباید در مرزها قدم بزند و حالا می گوید همه با خیال راحت در مرزها قدم بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید