انجام اسکن نذر خون به نیت شهید سلیمانی در یزد

ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797064

تکوایی مدیرکل انتقال خون استان یزد از انجام اسکن اهدای خون به نیت شهید سلیمانی در یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقی تقوایی مدیرکل انتقال خون استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به نذر خون برای پاسداری از خون شهید سلیمانی گفت: این برنامه پاسداشت خون شهید سردار سلیمانی است که جان باخت. جمهوری “آرام باش.

وی با بیان اینکه یزدی ها همواره در بحث اهدای خون پیشگام بوده اند، گفت: میزان اهدای خون در استان یزد نسبت به سرانه کشور در جایگاه خوبی قرار دارد.

مدیرکل انتقال خون استان یزد افزود: با توجه به اینکه اهدای خون در فصل سرما نسبت به سایر فصول سال رو به کاهش است، امیدواریم این اسکن باعث حضور چشمگیر انسانی شود تا انشاالله ذخایر خونی استان تا حد امکان باقی بماند. استاندارد آنها.”

تکای با اشاره به اینکه این حرکت از استان آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: بی شک با توجه به اینکه سردار سلیمانی در قلب هر ایرانی جای دارد، شاهد حضور چشمگیر مردم اهدای خون بوده است. سردار عزیز ما خواهیم بود.

وی به مراکز اهدای خون در این پویش اشاره کرد و ادامه داد: پایگاه انتقال خون واقع در میدان ابوذر از ساعت 7:30 صبح تا 19:00 باز است.

مدیرکل انتقال خون استان یزد افزود: یکی دیگر از مراکز انتقال خون واقع در فلکه پنجم آزادشهر 3 روز در هفته از ساعت 8 الی 12 دایر است.

وی با بیان اینکه سایر مراکز انتقال خون در این پویش در شهرهای میبد و اردکان مستقر هستند، گفت: این مراکز در روز دوشنبه شیفت صبح و عصر هستند و پذیرای افرادی از شهرستان ها و اطراف هستند که در بحث اهدای خون فعال هستند. “

مدیرکل انتقال خون استان یزد در پایان گفت: پایگاه های انتقال خون روز جمعه تعطیل است اما در طول هفته پذیرای بیماران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید