اندیشه های راهبردی ائمه انقلاب نقشه راه نظام و ملت است


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806428

حجت الاسلام حسینی گفت: اخلاص باطنی ائمه انقلاب باعث شد که در بین ملت تاثیر زیادی بر کلام داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: هرکس رابطه خود را با خدا اصلاح کند، خداوند ارتباطش را با مردم به گونه ای برقرار می کند که محبتش در دل همه مردم باشد، امام خمینی (ره) این گونه بود که بود، همه احکام دینی را به خوبی رعایت کرد و همین اخلاص باعث شد که خداوند محبت خود را در دل همه ملت جای دهد.

وی افزود: محبوبیت امام (ره) در بین مردم به ویژه جوانان به دلیل اخلاص امام (ره) است، با توجه به اینکه دل مردم در دست خداست، خداوند عشق امام را آفرید. قلب ملت و معمار کبیر انقلاب. بر اساس تحليل، قاطعيت، دلسوزي، ساده زيستي داشتند و همين ويژگي ها باعث شد امام (ره) جايگاه ويژه اي داشته باشد.

امام جمعه بروجرد گفت: بعد از امام (ره)، مقام معظم رهبری نیز با همین ویژگی ها و شرایط تلاش کردند انقلاب را ادامه دهند، رهبری جوانان زیادی را تربیت کردند که هر یک در پیشبرد اهداف انقلاب سر و صدا به پا کردند.

حجت الاسلام حسینی گفت: اخلاص باطنی ائمه انقلاب باعث شده است که در بین ملت نفوذ کلام زیادی داشته باشند و همه اهداف این دو بزرگوار رضای خداوند است.

وی بیان کرد: پیروزی انقلاب توسط امام و تداوم و بقای آن توسط مقام معظم رهبری نشانه اخلاص، تدبیر، درایت، صلابت، شجاعت ائمه انقلاب است که همه ما باید مطیع فرمان معظم له باشیم. رهبر تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید