انعقاد ۱۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در سال جاری

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری اصفهان اعلام کرد؛

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان از انعقاد قراردادی به ارزش 1.5 میلیارد تومان برای پروژه های مشارکتی شهرداری اصفهان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


مسعود حیدری در بازدید اصحاب رسانه از پروژه های مشترک مدیریت شهری گفت: در 7 ماه گذشته حدود 40 پروژه سازمان سرمایه گذاری ها و کمک ها بر اساس نیازها و درخواست های شهروندان شناسایی و اولویت بندی می شوند.

وی افزود: از جمله پروژه های همکاری مهم است شهرداری اصفهان هتلی پنج ستاره است که در بنای ارگ جهان نما در حال ساخت است و شهرداری 25 درصد در آن سهم دارد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان گفت: مجتمع سلامت ایران در خیابان استانداری در فضایی به مساحت 1000 متر مربع و با سرمایه گذاری ده میلیارد تومان در سال 1400 از دیگر پروژه های مشارکتی شهرداری اصفهان است.

مسعود حیدری اظهار داشت: تامین ده درصد بودجه شهرداری از طریق پروژه های مشترک از اهداف این سازمان در سال جاری است. امسال قرارداد پروژه های مشترک شهرداری اصفهان به ارزش 1500 میلیارد تومان منعقد شد.

وی ادامه داد: از جمله پروژه های تعاونی مسکن سازمان سرمایه گذاری، پروژه بلوار پرتو در شفق واقع در منطقه 13 و پروژه مژان یا گل نرگس واقع در منطقه 5 به مساحت بیش از 17 هزار متر مربع و 89 واحد مسکونی است. .

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان گفت: شهرک سلامت به عنوان یکی از بزرگترین مراکز درمانی از دیگر پروژه های موفق این سازمان است که شهرداری 25 درصد در آن سهم دارد.



آیا این خبر مفید بود؟