انقلاب اسلامی مردمی است و باید تا آخر مردمی بماند

ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789654

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مردمی است و باید تا آخر مردمی بماند، گفت: تا مردم هستند قدرت هست و تلاش کرده ایم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردمی شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، یکشنبه (یکشنبه) در مراسم بزرگداشت و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: شورای هماهنگی انقلاب اسلامی یکی از قدیمی ترین شوراهایی است که تا کنون تشکیل شده است. از اول انقلاب باید نهاد بیرون بیاید، «هماهنگی تبلیغات اسلامی» یعنی از صدا و سیما گرفته تا سایر نهادها و رسانه ها همه یکسان حرف بزنند و اختلاف نبینند.

آیت الله جنتی با اشاره به اینکه تلاش ها در این زمینه تا حد زیادی موفقیت آمیز بوده است، ادامه داد: تلاش کرده ایم این توصیه مردمی شود. انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و باید تا آخر مردمی بماند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که مردم وجود دارند، قدرت هست، بیان کرد: تا زمانی که حمایت مردم باشد، توان بسیار است. به همین دلیل سعی شده در مسیر مردمی قرار گیرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ما گفتیم مردم را به صحنه بیاوریم. اینها کسانی هستند که مراسم مختلف را برگزار می کنند، اینها کسانی هستند که در مساجد حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه دنیا نیز بر مردمی بودن انقلاب اسلامی تکیه کرده است، ادامه داد: تلاش شده تا بر اساس مردمی بودن نظام قضاوت جهانی شود.

جنتی تاکید کرد: ملت بودن برای ما افتخار است و نظام باید همینطور بماند. ما باید تضمین کنیم که وحدت کلمه همیشه بر کشور حاکم باشد. ما باید زیر لوای مقام معظم رهبری به راه خود ادامه دهیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هماهنگی و وحدت گفتار از قبل وجود داشته و پس از آن نیز ادامه خواهد داشت، تاکید کرد:

جنتی افزود: ما در هیچ جایی نمی توانیم از مردم کنار بکشیم، امکان عقب نشینی مردم وجود ندارد، اگر این اتفاق بیفتد عواقب و معنای بدی دارد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: به دنیا ثابت شده که مردمی بودن نظام شعار نیست و درست است. من متواضعانه از مردم تشکر می کنم و از خداوند می خواهم که لطف خود را شامل حال مردمی کند که از ابتدای پیروزی انقلاب در شرایط مختلف امتحان را به خوبی پس داده اند.

وی با اشاره به اینکه مردم از ابتدای انقلاب اسلامی در همه جا حضور داشتند و امام و ولی فقیه را انتخاب کردند، گفت: این روحیه مردم از دیرباز وجود داشته و پس از آن نیز خواهد ماند.

جنتی بیان کرد: امیدوارم شورای هماهنگی بتواند برنامه های خود را همسو و همسو با مردم اجرا کند و مردم در مسائل احساس حضور داشته باشند. شخصیت خود را بازیابی کنید و بدانید کجا هستند و به کجا می خواهند بروند.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شده است، خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم صدای واحد نظام را به گوش مردم برسانیم و در این زمینه به موفقیت هایی نیز دست یافته ایم. تا اینجای کار تفاوت چندان زیاد نبوده و نخواهد بود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با آرزوی موفقیت حجت‌الاسلام موسی وور و تشکر از انتصاب مقام معظم رهبری، گفت: تلویزیون به دیگران.

جنتی تاکید کرد: تشکر از بزرگواران، مجاهدان و مردمی که همیشه روی صحنه هستند کافی نیست. اقدامات مردم به گونه ای بود که دشمن امید خود را برای ورود و نفوذ به نظام از طریق مردم از دست داد.

فرمود: تقوا وظیفه همه است; ما باید به عنوان امیرالمومنین بر تقوا تاکید کنیم. تقوا باید محوری باشد یعنی سیاست و اقتصاد و هر حرکت ما باید بر همین اساس باشد. اگر اینطور باشد، موفق می شویم و اگر نه، شکست می خوریم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولیت آقای موسی پور مسئولیت سنگینی است و دیگران باید به ایشان کمک کنند، ایشان به تنهایی نمی توانند نقش خود را ایفا کنند، بنابراین همه کسانی که می توانند کاری انجام دهند باید در کنار رئیس جمهور جدید باشند، هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی. “بودن.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید