انقلاب لحظه ای آرام نمی گیرد و با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912024

امروز ایران اسلامی آنقدر قدرتمند است که بزرگترین ابرقدرت ها از نام ایران می ترسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در حاشیه مراسم تشییع پیکر دانش آموزان بسیجی شهید مدافع امنیت شهید محمد مویدی در گفت و گو با خبرنگار این رسانه اظهار داشت: در این مراسم تشییع و تدفین دانش آموزان بسیجی به خاک سپرده شد. این شهید حدود بیست سال به فعالیت های حوزوی منطقه پرداخت و در آنجا که احساس نیاز می کرد به فعالیت ها و خدمات اجتماعی به مردم می پرداخت.

وی افزود: این شهید با حضور در زلزله و سیل بم خوزستان و از مدافعان حرم در جنگ سوریه بود و در تمامی فعالیت های اجتماعی و سیاسی استان حضور فعال داشت و در دو ماه اخیر نیز وجود داشته است. اغتشاشات پراکنده او می توانست حضور داشته باشد و شب حادثه از بیضا بیاید تا امنیت مردم را تامین کند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

حجت الاسلام ملک مکان بیان می کند: این شهید در خیابان معالی آباد به همراه سایر بسیجیان به خدمت و تامین امنیت پرداخت و لباس متبرک بسیجی را بر تن کرد.

این مسئول تصریح کرد: دانش آموزان در کنار مردم بوده و هستند و از قشر زحمتکش و خدمتگزار جامعه هستند و از نظر معیشتی شاید ضعیف ترین قشر باشند اما هرگز مردم را رها نکردند و نمونه بارز آن این بود. شهید عزیز

ملک مکان گفت: در حوادث اخیر از 5 شهیدی که در این حوادث در استان فارس به شهادت رسیدند، دو نفر دانش آموز بودند که جان خود را فدای مردم کردند.

وی تاکید کرد: بر اساس مطالبه شدید مردم است که مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار در شهر شیراز و در همان خیابانی که این شاگرد بسیجی به شهادت رسید برگزار شود تا مردم چشم شورش را کور کنند. در مرکز شورش با حضور آنها.

این مسئول گفت: عده ای اعلام کردند امروز با کفن می آییم و درخواستشان این بود که مسئولان مماشات و صبر را کنار بگذارند تا شاید در صورت غفلت یاغی ها به خود بیایند و بیدار شوند.

وی ادامه داد: پاسخ محکمی از سوی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نخواهد بود و امید است این مماشات کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام ملک مکان گفت: کسانی که فکر می کنند با تهدید مردم و بنگاه های اقتصادی به اهداف خود می رسند و این حرکت را اعتصاب می نامند باید بدانند که اعتصاب حرکتی خودجوش است و اگر تاریخ انقلاب را از اول بخوانند. انقلاب، خواهند دید که از این قبیل حوادث زیاد رخ داده است و زمانی در این کشور قتل عام صورت گرفت و تعداد زیادی از مسئولان بر اثر بمباران کشته شدند، اما این انقلاب لحظه ای آرام نگرفت و به راه خود ادامه داد. راه و قوی تر شد.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی آنقدر قدرتمند است که بزرگترین ابرقدرت ها از نام ایران می ترسند و در همه محافل و مجالس خود نام ایران را بر زبان می آورند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: ایران اسلامی آنقدر قوی است که با این ترقه ها و اغتشاشات و تهدیدها هیچ اتفاقی برایش نمی افتد و ممکن است مشکلاتی برای مردم پیش بیاید اما اصل نظام و انقلاب خواهد بود. حفظ شود و خاکستر روسیه برای کسانی است که تحت تأثیر پیشنهادات دشمن قرار گرفته اند.

وی افزود: بر اساس تعبیر قرآن جهاد با مال و جان باید انجام شود و از کسبه و کسبه و مغازه داران تقاضا دارم و اعلام می کنم که جهاد امروز آنها گوش دادن به سخنان دشمن نیست، اما اگر دشمن می گوید ببند، تو ببند. انجامش نده

این مسئول گفت: فردی مانند شهید معیدی با نثار جان خود جهاد می کند و تاجران باید با مال خود جهاد کنند حتی اگر مالشان آسیب ببیند.

وی گفت: اگر کسی کوچکترین احساسی دارد که ممکن است این انقلاب شکست بخورد و این نظام تغییر کند، با اطمینان می گویم این اتفاق نمی افتد و اگر هم شد، بدانند کسانی که امروز به راحتی مردم را می کشند و تهدید می کنند. آنها بعداً خواهند شد. کسانی که با آنها همکاری کردند، آزادی انجام هر کاری را که می خواهند انجام نمی دهند.

حجت الاسلام ملک مکان ادامه داد: دشمن امروز با تهدید و ارعاب و کشتار می خواهد به خواسته های نامشروع خود برسد و اگر کشور در دست آنهاست آزادی را آن گونه که می خواهند تعبیر می کنند و نمی گذارند هیچ دم بکشد. .

وی گفت: اتفاقات بدتر از این، جنگ هشت ساله، تحریم های اقتصادی و ناآرامی های سال های 88 و 98 را شاهد بودیم، اما انقلاب تا زمانی که با انقلاب حضرت مهدی (عج) پیوند نخورد، حفظ می شود و ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید